InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 20.09.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |  Presude zbog lažnih recenzija na Trip Advisor-u  |  Palićko odmaralište Palvil na prodaju  |  Najnoviji trendovi u turizmu na Best Stay događaju  |  Veliki sajam vina i alkoholnih proizvoda u Falkensteiner hotelu  |   ||
   

Italija: Lavazza kupuje australijski Blue Pod Coffee

03.07.2018
Italijanski proizvođač kaFe Lavazza je objavio da namerava da kupi australijski Blue Pod Coffee, nastavljajući sa talasomom akvizicija kojima nastoji da znatno poveća obim poslovanja na globalnom nivou.
 

 
Nakon francuskog brenda Carte Noire i danskog Merrilda, Lavazza je prošle godine kupila i kanadskog proizvođača organske kafe Kickin Horse, francuski ESP i italijansku firmu za proizvodnju kapsula i automata za kafu Nims.

Blue Pod Coffee Co. je u poslednjh deset godina bio ekskluzivni distributer Lavazzinih aparata za espresso i kapsula u Australiji, u kojoj ta italijanska grupa posluje već 30 godina.

Nedavno je izvršni direktor italijanske kompanije Antonio Baravalle rekao da će se grupa ove godine fokusirati na organski rast, nakon što su u 2017. ostvarili prihode od dve milijarde evra, što predstavlja rast za 6,3 odsto u odnosu na godinu ranije.

U Lavazzi nisu odmah bili dostupni za ocene o mogućem uticaju na najnovije akvizicije na prihode kao ni o njenoj vrednosti.

Operacija je deo strategije internacionalizacije koju grupa sprovodi i potvrđuje važnost Australije kao ključnog tržišta, navodi se u saopštenju Lavazze.

Lavazzina nova akvizicija nadovezuje se na sporazum iz maja kojim je švajcarski prehrambeni div Nestle za 7,15 milijardi dolara osigurao prava na prodaju Starbucksovih proizvoda, primećuje Reuters.
 
Izvor: seebiz


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top