InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 16.07.2018 || Postavljanje kamena temeljca Merkur Palace objekta  |  Matijević ostao bez Slavije Lux  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Rezultati za PepsiCo bolji od očekivanih  |  Trenutno dovoljni smeštajni kapaciteti u Novom Sadu  |  Crno pivo specijalno pred sastanak Trampa i Putina  |  SEPEN započeo izradu studije o ambalažnom otpadu   |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Hampton by Hilton otvara 15 hotela širom sveta  |  Kakva će biti posećenost ove godine  |  Huawei spreman da pomogne u razvoju "smart" turizma kod nas  |  Novičok pivo se pojavilo u Minsku  |  Lav ponovo nagradio „Majstore piva i pene“  |  Zlatibor - najposećenija destinacija Srbije  |  Uspešno predstavljanje Beograda u Bratislavi  |  Carlsberg otvara novu pivaru  |  Heineken obezbedio siguran i besplatan prevoz sa Exita  |  Kalorijske vrednosti u restoranskim menijima   |  Zagreb uskoro dobija četiri premijum hotela u centru  |  Najviše se pije pivo iz Srbije  |   ||
   

Italija: Lavazza kupuje australijski Blue Pod Coffee

03.07.2018
Italijanski proizvođač kaFe Lavazza je objavio da namerava da kupi australijski Blue Pod Coffee, nastavljajući sa talasomom akvizicija kojima nastoji da znatno poveća obim poslovanja na globalnom nivou.
 

 
Nakon francuskog brenda Carte Noire i danskog Merrilda, Lavazza je prošle godine kupila i kanadskog proizvođača organske kafe Kickin Horse, francuski ESP i italijansku firmu za proizvodnju kapsula i automata za kafu Nims.

Blue Pod Coffee Co. je u poslednjh deset godina bio ekskluzivni distributer Lavazzinih aparata za espresso i kapsula u Australiji, u kojoj ta italijanska grupa posluje već 30 godina.

Nedavno je izvršni direktor italijanske kompanije Antonio Baravalle rekao da će se grupa ove godine fokusirati na organski rast, nakon što su u 2017. ostvarili prihode od dve milijarde evra, što predstavlja rast za 6,3 odsto u odnosu na godinu ranije.

U Lavazzi nisu odmah bili dostupni za ocene o mogućem uticaju na najnovije akvizicije na prihode kao ni o njenoj vrednosti.

Operacija je deo strategije internacionalizacije koju grupa sprovodi i potvrđuje važnost Australije kao ključnog tržišta, navodi se u saopštenju Lavazze.

Lavazzina nova akvizicija nadovezuje se na sporazum iz maja kojim je švajcarski prehrambeni div Nestle za 7,15 milijardi dolara osigurao prava na prodaju Starbucksovih proizvoda, primećuje Reuters.
 
Izvor: seebiz


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top