InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 23.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

NAJAVA: Belgrade Food Show početkom novembra

20.09.2018
U hotelu Crowne Plaza, 5. i 6. novembra biće održan Belgrade Food Show, jedinstveni biznis događaj - kombinacija sajma viskokvalitetne hrane i pića, edukativne konferencije i prilike za susrete sa kupcima. Asocijacija za promociju srpske hrane organizuje ovaj dvodnevni događaj sa tendencijom da Srbiju pozicionira kao lidera u regionu Jugoistočne Evrope u ovoj industriji.
 
 

Zainteresovani izlagači i posetioci imaju priliku da se prijave putem oficijalnog sajta - www.belgradefoodshow.rs

Događaj će okupiti mahom domaće, ali i regionalne proizvođače, kupce i distributere visokokvalitetnih prehrambenih proizvoda. Na konferenciji, kroz učešće eminentnih evropskih i domacih stručnjaka i kompanija, moći će da se sazna više o novim svetskim i regionalnim trendovima i načinu poslovanja na različitim tržištima. 

Prvi dan, 5. novembar, rezervisan je za konferenciju i ceremoniju svečanog otvaranja, nakon čega će uslediti panel diskusije i prezentacije. Stručnjaci iz ove oblasti govoriće o najnovijim svetskim trendovima, perspektivi i prilikama za srpsku prehrambenu industriju, kao i savetima za siguran i dobar put ka novim tržištima. Sajam će drugog dana, pored konferencijskog dela koji će biti okrenut primerima dobre prakse, izazovima i mogućnostima iz ugla kupaca i proizvođača, biti namenjen za biznis sastanke (B2B) sa potencijalnim kupcima. 

Belgrade Food Show je dugo očekivana prilika za predstavnike industrije da steknu nova znanja i predstave svoje jedinstvene proizvode. Ovo je prvi događaj ove vrste a broj kompanija koje mogu da učestvuju je ograničen. Trenutno, prednost imaju kompanije koje izvoze ili su spremne za izvoz viskokvalitetnih proizvoda od voća i povrća, inovativnih mlečnih proizvoda i premijum mesnih proizvoda. Pozivamo Vas da nam se pridružite i posetite naš sajt sa više informacija o događaju i prijavljivanju, izjavio je Robert Čoban, predstavnik Asocijacije za promociju srpske hrane. 

Ovakvu inicijativu Asocijacije za promociju srpske hrane podržao je USAID Projekat za konkurentnu privredu.


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top