InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 25.05.2018 || Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Promocija knjige “Tradicionalni recepti domaće srpske kuhinje”  |  Porast cena u hotelima i kampovima na obali  |  Hilton i Country Garden objavili strateško partnerstvo  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu decu  |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Osnovana Hrvatska udruga turizma  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Prvi Belgrade Bar Show   |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Blackstone prodaje udeo u Hiltonu  |  "Meso iz epruvete" do 2020. za 10 dolara po kilogramu  |  Ostvareni impresivni turistički rezultati   |  Turistička ponuda Srbije, Makedonije i Crne Gore jača zajedno  |   ||
   

NAJAVA: Beograd dobija međunarodni sajam visokokvalitetne hrane - Belgrade Food Show

17.05.2018
Novoosnovana Asocijacija za promociju srpske hrane uz podršku USAID-ovog Projekta za konkurentnu privredu, najavila je planove za organizaciju međunarodnog Sajma visokokvalitetne hrane -  Belgrade Food Show, koji će biti održan 5. i 6. novembra ove godine. Cilj je predstavljanje srpske i regionalne prehrambene industrije inostranim kupcima i domaćoj publici, kao i promovisanje Srbije kao lidera u ovoj industriji.
 
 
 

Osim predstavljanja više od 100 proizvođača hrane vrhunskog kvaliteta iz Srbije i regiona, na sajmu će biti organizovane i prezentacije na aktuelne teme iz indutrije i panel diskusije, kao i prikazivanje  uspešnih priča proizvođača, konkurs za početnike u prehrambenoj industriji i promotivne aktivnosti usmerene na ugostiteljski sektor, prezentacije i degustacije specijalno kreiranog menija. Iako je ovo poslovno orijentisan sajam, drugi dan će biti otvoren za javnost, tako da će svi posetioci moći da uživaju u vrhunskim proizvodima.

USAID Projekat za konkurentnu privredu je podržao inicijativu Asocijacije za promociju srpske hrane pošto postoji veliki potencijal za promociju domaće prehrambene industrije, a međunarodni sajmovi su jedan od najznačajnijih načina da se to i postigne. Time se ne podiže samo svest o kvalitetu srpske hrane već i  otvara mogućnost za veću prodaju i izvoz, rekao je Aleksandar Pavlović, direktor  USAID Projekta za konkurentnu privredu.

Asocijacija je neprofitna organizacija čiji je cilj jačanje prehrambene industrije kroz promociju i pozicioniranje srpske hrane kao prepoznatljivog brenda. Pored želje da ovaj sajam bude vodeći događaj prehrambene industrije u ovom delu Evrope, Asocijacija će organizovati i niz drugih promotivnih aktivnosti koje će prethoditi ovom događaju. Takođe, uz podršku USAID Projekta za konkurentu privredu, omogućićemo već ovog leta domaćim proizvođačima i start up preduzećima da se predstave na najvećem sajmu visokokvalitetne hrane, Summer Fancy Food Show u Njujorku, prvi put posle pauze od sedam godina, izjavio je Robert Čoban, predsednik Asocijacije za promociju srpske hrane.

Gradski menadžer, Goran Vesić,  istakao je da je poljoprivreda, uz turizam i građevinarstvo, najbrže rastuća privredna grana u Beogradu i dodao da je to osnovni razlog što Grad Beograd podržava ovakve i slične inicijative. Vesić navodi da je potrebno da naši brendovi budu prepoznati u svetu, zbog čega je važno da se podrže poljoprivredni proizvođači, ali i da se, kako je naveo, grad usmeri i na start-ap projekte u oblasti poljoprivrede. On je podsetio da turisti koji dolaze u Beograd na prvo mesto ističu kvalitet domaće kuhinje i zaključio da ne postoji razlog da iste brendove ne ponudimo i svetu.



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top