InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 22.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

NAJAVA: Beograd dobija međunarodni sajam visokokvalitetne hrane - Belgrade Food Show

17.05.2018
Novoosnovana Asocijacija za promociju srpske hrane uz podršku USAID-ovog Projekta za konkurentnu privredu, najavila je planove za organizaciju međunarodnog Sajma visokokvalitetne hrane -  Belgrade Food Show, koji će biti održan 5. i 6. novembra ove godine. Cilj je predstavljanje srpske i regionalne prehrambene industrije inostranim kupcima i domaćoj publici, kao i promovisanje Srbije kao lidera u ovoj industriji.
 
 
 

Osim predstavljanja više od 100 proizvođača hrane vrhunskog kvaliteta iz Srbije i regiona, na sajmu će biti organizovane i prezentacije na aktuelne teme iz indutrije i panel diskusije, kao i prikazivanje  uspešnih priča proizvođača, konkurs za početnike u prehrambenoj industriji i promotivne aktivnosti usmerene na ugostiteljski sektor, prezentacije i degustacije specijalno kreiranog menija. Iako je ovo poslovno orijentisan sajam, drugi dan će biti otvoren za javnost, tako da će svi posetioci moći da uživaju u vrhunskim proizvodima.

USAID Projekat za konkurentnu privredu je podržao inicijativu Asocijacije za promociju srpske hrane pošto postoji veliki potencijal za promociju domaće prehrambene industrije, a međunarodni sajmovi su jedan od najznačajnijih načina da se to i postigne. Time se ne podiže samo svest o kvalitetu srpske hrane već i  otvara mogućnost za veću prodaju i izvoz, rekao je Aleksandar Pavlović, direktor  USAID Projekta za konkurentnu privredu.

Asocijacija je neprofitna organizacija čiji je cilj jačanje prehrambene industrije kroz promociju i pozicioniranje srpske hrane kao prepoznatljivog brenda. Pored želje da ovaj sajam bude vodeći događaj prehrambene industrije u ovom delu Evrope, Asocijacija će organizovati i niz drugih promotivnih aktivnosti koje će prethoditi ovom događaju. Takođe, uz podršku USAID Projekta za konkurentu privredu, omogućićemo već ovog leta domaćim proizvođačima i start up preduzećima da se predstave na najvećem sajmu visokokvalitetne hrane, Summer Fancy Food Show u Njujorku, prvi put posle pauze od sedam godina, izjavio je Robert Čoban, predsednik Asocijacije za promociju srpske hrane.

Gradski menadžer, Goran Vesić,  istakao je da je poljoprivreda, uz turizam i građevinarstvo, najbrže rastuća privredna grana u Beogradu i dodao da je to osnovni razlog što Grad Beograd podržava ovakve i slične inicijative. Vesić navodi da je potrebno da naši brendovi budu prepoznati u svetu, zbog čega je važno da se podrže poljoprivredni proizvođači, ali i da se, kako je naveo, grad usmeri i na start-ap projekte u oblasti poljoprivrede. On je podsetio da turisti koji dolaze u Beograd na prvo mesto ističu kvalitet domaće kuhinje i zaključio da ne postoji razlog da iste brendove ne ponudimo i svetu.



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top