InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 22.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Velika Britanija: Britanci retko ostavljaju napojnicu bartenderima

13.06.2018
Više od 20% Britanskih gostiju ostaviće napojnicu čak i kada nisu zadovoljni uslugom, pokazuju rezultati nedavno sprovedenog istraživanja.
 
 
Nažalost, trend se ne odnosi na koktel majstore, jer je manje od trećine anketiranih reklo da ostavlja napojnicu u barovima.
 
Iako u Velikoj Britaniji ostavljanje napojnice nije ozakonjeno kao način nadoknađivanja minimalne zarade zaposlenih od 2009, konobari i konobarice kažu da, srećom, oko 90 odsto gostiju ostavlja napojnicu.
 
Većina gostiju, kako se navodi, napojnicu ostavlja „zato što se to jednostavno tako radi." Jedna četvrtina ispitanih kaže da napojnicu ostavlja zato što oseća neku vrstu pritiska od okruženja, dok svega 15 odsto anketiranih smatra da zaposleni u ugostiteljstvu imaju niske plate.
 
Petina, odnosno 21 odsto gostiju će ostaviti napojnicu čak i kada nisu zadovoljni uslugom, jer bi se u suprotnom osećali neugodno.
 
Istraživanje je sprovedeno nakon izveštaja koji pokazuje izraziti rast plata u ugostiteljskom sektoru usled Bregzita i smanjenja raspoloživog broja zaposlenih.
 
Plate zaposlenih u hospitaliti sektoru porasle su za 10,4 odsto u 2017, prema podacima portala za nalaženje posla, CV Library.

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top