InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 20.06.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Limitirana serija Heineken limenki  |  Delta holding dostavlja ponudu za Sava Centar  |  Obnovljeni Hotel Argosy dočekao sezonu  |  Obaveštenje za vlasnike privatnog kategorisanog smeštaja  |  IHG lansirao novi premijum brend - voco   |  Rekordna prodaja piva u Nemačkoj  |  Zvanično otvarone letnja sezona u hotelu Kempinski Adriatic  |  Nove franšizne jedinice Surf’n’Fries u Kuvajtu, Indiji i Australiji  |  Kafići u Australiji služe kafu sa brokolijem  |  Besplatna edukacija za desetine ugostitelja  |  Dokaz vrhunskog kvaliteta za Tikveš vino Barovo  |  Predstavljena platforma "Coca-Cola mladima"  |  Najbolji gradovi za zabavu  |  Bekament otvorio dva nova pogona i automatizovani magacin  |  Pernod Ricard nastavlja da podržava "Bitku za porodilišta”   |  Postavljanje stola u Dubrovniku po ceni od pet evra   |  Kroz edukaciju do kvalitetne ponude privatnog smeštaja  |  Ponovo neuspešna licitacija za hotele Ozren i Partizan  |   BAT-ova investicija u fabriku proizvoda za grejanje duvana  |   ||
   

Velika Britanija: Britanci retko ostavljaju napojnicu bartenderima

13.06.2018
Više od 20% Britanskih gostiju ostaviće napojnicu čak i kada nisu zadovoljni uslugom, pokazuju rezultati nedavno sprovedenog istraživanja.
 
 
Nažalost, trend se ne odnosi na koktel majstore, jer je manje od trećine anketiranih reklo da ostavlja napojnicu u barovima.
 
Iako u Velikoj Britaniji ostavljanje napojnice nije ozakonjeno kao način nadoknađivanja minimalne zarade zaposlenih od 2009, konobari i konobarice kažu da, srećom, oko 90 odsto gostiju ostavlja napojnicu.
 
Većina gostiju, kako se navodi, napojnicu ostavlja „zato što se to jednostavno tako radi." Jedna četvrtina ispitanih kaže da napojnicu ostavlja zato što oseća neku vrstu pritiska od okruženja, dok svega 15 odsto anketiranih smatra da zaposleni u ugostiteljstvu imaju niske plate.
 
Petina, odnosno 21 odsto gostiju će ostaviti napojnicu čak i kada nisu zadovoljni uslugom, jer bi se u suprotnom osećali neugodno.
 
Istraživanje je sprovedeno nakon izveštaja koji pokazuje izraziti rast plata u ugostiteljskom sektoru usled Bregzita i smanjenja raspoloživog broja zaposlenih.
 
Plate zaposlenih u hospitaliti sektoru porasle su za 10,4 odsto u 2017, prema podacima portala za nalaženje posla, CV Library.

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top