InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 17.07.2018 || Hiljade posetilaca Exita iskoristilo besplatan Heineken taksi prevoz  |  Postavljen kamen temeljac za Merkur Palace  |  Airbnb upozoren da krši propise o zaštiti potrošača  |  Obilazak Balkana za Amerikance  |  Kakva je budućnost hotela Bristol  |  Inovacije, investicije i rast prihoda za Delta Holding  |  Svetoslav Atanasov na čelu Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora  |  Do juna našu zemlju posetio 1,2 miliona turista  |  Zadar dobio prvi pop-up sushi restoran  |  Raspisan konkurs za dodelu bespovratnih sredstava za razvoj regionalog turizma  |  Izabran direktor Hrvatske udruge turizma  |  U Budvi nešto manje, a u Herceg Novom više turista nego prošlog jula  |  Postavljanje kamena temeljca Merkur Palace objekta  |  Matijević ostao bez Slavije Lux  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Rezultati za PepsiCo bolji od očekivanih  |  Trenutno dovoljni smeštajni kapaciteti u Novom Sadu  |  Crno pivo specijalno pred sastanak Trampa i Putina  |  SEPEN započeo izradu studije o ambalažnom otpadu   |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |   ||
   

Danska: Carlsberg lansirao bezalkoholni Birrel u Poljskoj i Rumuniji, slede i druge zemlje

10.05.2018
Danski pivar Carlsberg lansirao je novo bezalkoholno pivo pod brendom Birell, navodeći promene u navikama potrošača i izraženiju potražnju u kategoriji, saopšteno je iz kompanije.
 
 
 
U ponudi su dve ekstenzije brenda – Pilsner Lager i Belgian Wit – i od 1. maja prodaju se u Poljskoj i u Bugarskoj. Kako je najavljeno, od 2019. godine pivo će biti dostpuno i na drugim teritorijama.

Birell donosi isto iskustvo, osećaj u ustima, penu i naravno, najvaćnije od svega, ukus koji konzumenti očekuju od regularnog piva, s tim što ovde nema alkohola, navodi se u saopštenju.

Pivo je napravljeno od ječma, pšenice, hmelja i vode i ne sadrži veštačke dodatke, kao ni šećer.

Carlsberg navodi promenjene navike potrošača kao jedan od osnovnih razloga za lansiranje Birella u kategoriji bezalkoholnih piva, koja je, kako se navodi, porasla za 90% u poslednjih deset godina. Kompanija već prodaje piva bez alkohola, kao što je Carlsberg 0.0%.

Kompanija je izvestila o padu prihoda za 5 odsto u prvom tromesečju 2018. Godine zbog nepovoljnih valutnih tokova.
 
Izvor: esmmagazine.com

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top