InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 17.08.2018 || Sve brojniji imućniji gosti   |  Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Kompanija Miele ostvarila rast prometa  |  Heineken organizovao besplatan prevoz tokom Beer Festa  |  Belgijski novinari u poseti našoj zemlji  |  Zabeležen rast potrošnje hrane i pića  |  Meksički kuvari napravili najduži hot-dog na svetu  |  Nemačka proizvela više sladoleda od Italije  |  Apatinska Upravi saobraćajne policije donirala alkometre   |  Nadmetanje ćevabdžinica za učešće na manifestaciji "Smederevska jesen 2018"  |  Crna Gora sve privlačnija turistička destinacija  |  Poreska inspekcija zatvorila 10 beogradskih lokala u centru grada  |  KFC stiže i kod komšija  |  Kragujevac dobija Vinski Hab  |  Danas počinje 16. Beer fest  |  Apatinska reciklažom čuva planine  |  Nišvil oborio sve rekorde, više od 200 hiljada posetilaca  |  Proizvodnja i prodaja leda sve unosniji posao  |  Odloženo renoviranje Bristola  |  U Sarajevu sve više gostiju  |   ||
   

AKCIJA: Coca-Cola predstavila zaboravljena domaća jela

17.05.2018
Kompanija Coca-Cola Srbija je juče, u Konaku kneginje Ljubice predstavila tradicionalna, zaboravljena jela iz bogate kulinarske tradicije, kroz jedinstven projekat "Nezaboravni ukusi Srbije", inspirisan srpskom kulturnom tradicijom i starim ukusima Srbije.
  
 
 
U želji da sačuva tradicionalna zaboravljena jela iz cele zemlje i vrati ih na savremene trpeze, Coca-Cola se zaputila u veliku gastro avanturu kroz Vranje, Bojnik, Leskovac, Pirot, Aleksinac, Potpeće, Ljig, Rogljevo, Vršac, Zrenjanin, Sumrakovac kod Boljevca i Debeljaču. Autentična jela poput samse sa trljanicom, urde, belmuža, bungura, pihtija od boba i mnogih drugih, ponovo su otkrivena uz pomoć kulinarskog entuzijaste Ivana Markovića koga je na ovom putovanju pratio i poznati radio voditelj Filip Ugrenović, koji su najzanimljivije detalje sa putovanja i projekta Nezaboravni ukusi Srbije, podelili sa brojnim posetiocima u Konaku kneginje Ljubice.

U spajanju tradicionalnog i modernog, kompanija Coca-Cola se nije zadržala samo na zaboravljenim jelima već je inspiraciju pronašla i u starim zanatima. Tako su brojni posetioci prvi put u Beogradu mogli da vide unikatne pletene, tkane, heklane i štrikane bilborde, koje su izradile žene iz različitih krajeva Srbije i koje će moći da vide i posetioci Noći muzeja, 19. maja. Uz uživanje u nezaboravnim ukusima, poput urde, bungura i samse gosti su imali priliku da se oprobaju u starim zanatima i upoznaju se sa interesantnim činjenicama o Srbiji. 

Srbija ima veliko i vredno kulinarsko – gastronomsko nasleđe koje smo kroz projekat "Nezaboravni ukusi Srbije", želeli da oživimo i otrgnemo od zaborava. Ono što nam je takođe bilo veoma važno je da, kao i uvek do sada, kroz ovaj projekat podržimo lokalnu zajednicu. Inspiraciju smo pronašli u starim zanatima i kreirali četiri unikatna, ručno rađena bilborda koji su bili postavljeni na Zlatiboru, u Sremskoj Mitrovici, Pirotu, Kragujevcu i do pre nekoliko dana, u Negotinu. U želji da spojimo najbolje: tradiciju i nasleđe, kulturu, stare zanate, zaboravljena jela i oživimo ih kroz ovu jedinstvenu savremenu gastronomsko-umetničku avanturu, podržali smo prave vrednosti i time još jednom pokazali da smo kao kompanija usmereni na stvaranje boljeg sveta oko nas, izjavila je  Tanja Petrović, marketing direktor Coca-Cola Srbija. 
 
Posetiocima je predstavljen i kuvar tradicionalnih srpskih jela sa modernim varijacijama, koji su nastali prethodnih meseci tokom pripreme serijala pod nazivom "Nezaboravni ukusi Srbije". 

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top