InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 22.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Srbija: Exit srpskoj privredi doneo 14,4 miliona evra 2017.

10.07.2018
Prošlogodišnji Exit doneo je srpskoj privredi 14,4 miliona evra, tako da je od njegovog osnivanja domaća privreda prihodovala više od 150 miliona evra, ne računajući znatnu vrednost međunarodne promocije Srbije, prenela je eKapija.
 

Tokom Exita, Novi Sad posete turisti iz 70 zemalja sveta, a istraživanja pokazuju da se deo njih u drugim delovima zemlje zadrži od dva do četiri dana. Od rekordnih, prošlogodišnjih, 215.000 prolazaka kroz kapije tvrđave, najviše je posetilaca iz zemalja bivše Jugoslavije 23,2%, a za procenat je manje turista iz Zapadne Evrope.

Dve trećine gostiju je činila publika iz inostranstva, dakle samo trećina su bili domaći gosti, navodi Predrag Okanović iz Tim centra Novi Sad. 

Prošle godine za trećinu je bio veći i broj turista koji dolaze iz zemalja van našeg kontinenta. Posetioci iz Brazila, Japana, Južne Koreje, Amerike, Australije. Zaista iz čitavog sveta, više od 60 zemalja, dodaje dodaje PR menadžer Exit festivala Julija Mitrović.

Oni i najviše troše, u proseku više od 600 evra po osobi, pokazuju zvanične analize trendova koji se prate već 15 godina. To je prvenstveno smeštaj, naročito od strane gostiju sa Zapada koji su najmanje štedljivi. Dakle oni žele luksuz, oni mogu to sebi da priušte. Pored toga naravno na piće, na hranu, dodaje Okanović.

Omladinskog turistu svetski turizam smatra najpoželjnijim gostom. Ima mnogo više vremena, nego recimo zaposleni, ili recimo porodični ljudi. Troši sav novac koji ponese, bez obzira koji je iznos u pitanju, objašnjava Mitrović.
 
Ali novac ne može da plati uticaj Exita na ugled cele zemlje, jer više od polovine anketiranih kaže da im se zbog njega popravilo mišljenje o Srbiji. Ovakvo misle visokoobrazovani, jer čak 80 odsto posetilaca festivala ima fakultetsku diplomu.

Exit svake godine dovede otprilike oko 75 do 80% nove publike iz inostranstva, tako da se ta publika stalno menja, tako da imamo nekoliko desetina hiljada mladih ljudi iz inostranstva koji dolaze i menjaju svoje mišljenje, napominje Okanović.

Mlađi Exitovi festivali See star i See dance, doneli su hrvatskoj i crnogorskoj privredi po 10 miliona evra.Prošle godine na četiri festivala, koliko organizuje Exit, okupilo se više od 350.000 ljudi iz više od 90 zemalja sveta.


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top