InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 23.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

PONUDA PARTNERA: Generali predstavio novinu na tržištu

11.06.2018
Generali Osiguranje Srbija predstavlja novinu na domaćem tržištu osiguranja – beslatan poziv i chat iz inostranstva u slučaju potrebe za hitnom medicinskom pomoći.
 

 
Kako je saopšteno iz kompanije, klijenti koji kupe putno osiguranje, od 1. juna mogu besplatno kontaktirati dežurni asistentski centar putem mobilne aplikacije Generali Srbija dostupne u App i Google Play prodavnici. Na raspolaganju su dve opcije: čet i poziv. Za besplatnu komunikaciju sa asistenskom kućom potrebna je samo WiFi mreža.

Generali Osiguranje Srbija, kao kompanija kojoj je klijent u centru poslovanja, se uvek trudi da razvija svoje usluge i klijentima pruži još bolji servis. Cena poziva iz rominga ponekad zna da bude veća od troška same intervencije koju klijent ima tokom boravka u inostranstvu. Kako bismo obezbedili klijentu što povoljniju uslugu, kreirali smo i opcije besplatnog poziva i chata prilikom prijave štete za putno osiguranje tokom boravka u inostranstvu, rekao je Vladimir Milosavljević, direktor Direkcije za stanovništvo, i najavio dalji razvoj ove funkcionalnosti i za ostale vrste osiguranja.

Besplatno pozivanje i čet tokom boravka u inostranstvu u mnogome će pomoći našim klijentima kada se nađu u nemiloj situaciji dok su van zemlje, dodao je on.

Kako su istakli iz kompanije, Generali Osiguranje Srbija ima vodeću ulogu na tržištu osiguranja kada su u pitanju inovacije u sferi digitalizacije. Cilj kompanije je da uvođenjem novih tehnologija poveća zadovoljstvo svojih klijenata.

O kompaniji
Generali Osiguranje Srbija je druga po veličini osiguravajuća kompanija u Srbiji i lider u životnom i zdravstvenom i osiguranju. Generali je nezavisna, internacionalna kompanija iz Italije. Osnovana 1831. Grupa se nalazi među vodećim svetskim osiguravačima i posluje u više od 60 zemalja sa ukupnim prihodom od premije u 2017. godini od 68 milijardi evra. Sa oko 71.000 zaposlenih širom sveta i 57 miliona klijenata, Grupa ima vodeću poziciju u zapadnoj Evropi i sve veće prisustvo u centralnoj i istočnoj Evropi kao i Aziji. U 2017. Corporate Knights ranking uvrstio je Generali grupu među najodrživije kompanije na svetu. U regionu Austrija, centralna i istočna Evropa i Rusija, Grupa posluje preko svoje Austria, CEE & Russia Regional kancelarije (Prag) u 12 zemalja i nalazi se među tri vodeća osiguravača u regionu.



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top