InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 25.05.2018 || Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Promocija knjige “Tradicionalni recepti domaće srpske kuhinje”  |  Porast cena u hotelima i kampovima na obali  |  Hilton i Country Garden objavili strateško partnerstvo  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu decu  |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Osnovana Hrvatska udruga turizma  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Prvi Belgrade Bar Show   |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Blackstone prodaje udeo u Hiltonu  |  "Meso iz epruvete" do 2020. za 10 dolara po kilogramu  |  Ostvareni impresivni turistički rezultati   |  Turistička ponuda Srbije, Makedonije i Crne Gore jača zajedno  |   ||
   

PROMOCIJA: Grohe predstavio svoje novitete

10.05.2018
Kompanija Grohe organizovala je 8. maja u beogradskom restoranu Promenada promociju svojih novih proizvoda za predstavnike medijskih kuća. 

Tom prilikom novinari su imali priliku da čuju od Saše Đokovića, direktora Grohe predstavništva za Srbiju o dve nove linije keramike ove kompanije - Cube Ceramic i Euro Ceramic, zatim o redizajnu opreme za kupatila - Grohe Atrio liniji, kao i o Sensia Arena uređaju.  

Osim ovog događaja, kompanija je kasnije ugostila i Grohe distributere, poslovne partnere iz maloprodaje i instalatere, kao i arhitekte koji se prisustvovati panel diskusiji čiji moderator je bio arhitekta Amir Vuk – Zec iz Sarajeva. 
 


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top