InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 18.11.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

TRADICIJA: Heineken organizovao besplatan prevoz tokom Beer Festa

17.08.2018
Za ljubitelje piva i dobre muzike, kompanija Heineken Srbija i ove godine je organizovala besplatan prevoz tokom Belgrade Beer Festa kroz tradicionalnu akciju „Društvo, ko vozi kući?". 
 

Posetiocima jednog od najvećih letnjih festivala u Srbiji, omogućen je besplatan gradski prevoz od i do festivala, sa četiri ključne tačke u Beogradu. Autobusi GSP kretaće sa početnih stajališta na svakih pola sata, u sledećim terminima: u sredu, četvrtak i nedelju od 19:30 do 02:30h a u petak i subotu od 19:30 do 04:30h. Takođe, u okviru akcije organizovan je i međugradski prevoz iz Novog Sada, Niša i Kragujevca. 

Osim besplatnog prevoza, posetioci festivala imaće priliku da učestvuju u interesantnim i edukativnim aktivnostima na temu odgovorne konzumacije, koje ih očekuju na #EnjoyResponsibly zoni u okviru festivala. 

Kampanju „Društvo, ko vozi kući?" organizuje kompanija Heineken Srbija u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, Belgrade Beer Festom, Gradskim saobraćajnim preduzećem Beograd (GSP) i Poslovnim udruženjem drumskog saobraćaja „Srbijatransport".

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top