InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 22.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Velika Britanija: IHG proširuje svoj portfolio za 13 luksuznih hotela

09.05.2018
Ovaj sporazum omogući će iHG grupaciji da postane lider na tržištu luksuznih hotela u Velikoj Britaniji, sa preko 2.000 soba u okviru svog portfolija. 


IHG grupacija objavila je planove da proširi svoj segment luksuznih hotela u Velikoj Britaniji. Grupacija je nadavno postigla sporazum sa Foncière des Régions o rebrendiranju i upravljanju 12 luksuznih hotela (oko 2.200 soba) i još jednog hotela (imanja)  kapaciteta 185 soba širom Velike Britanije.


 
The Principal London

Ovaj sporazum omogući će iHG grupaciji da postane lider na tržištu luksuznih hotela u Velikoj Britaniji, sa preko 2.000 soba u okviru svog portfolija. Između ostalog, postizanje ovog dogovora će omogućiti IHG-u da pojača prisutvo Intercontinentala i lansiranje novog boutique brenda Kimpton Hotels & Restaurants u gradovima poput Londona, Mančestera i Edinburga. U IHG-u su fokusirani na širenje i jačanje svoj pozicije na britanskom tržištu, a uvođenje novog brenda Kimpton na ovako značajno tržište  je jedno od ključnih stvari njihovog poslovanja, navode čelnici kompanije. 


Trenutno, hoteli posluju u okviru Principal Hotels i De Vere Hotels brendova: The Principal London, The Principal Edinburgh Charlotte Square, The Principal Edinburgh George Street, The Principal Met Hotel (Leeds), The Principal York, De Vere Oxford Thames, The Grand Birmingham, The Principal Manchester, The Principal Blythswood Square (Glasgow), The Principal Grand Central (Glasgow), The Principal St David’s (Cardiff),  The Principal Oxford Spires, De Vere Wotton House.


Prema projekcijama, očekuje se da će do 2023. godine ovi hoteli generisati oko 275 miliona dolara prihoda za IHG. 


Izvor: ehotelier.com



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top