InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 25.05.2018 || Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Promocija knjige “Tradicionalni recepti domaće srpske kuhinje”  |  Porast cena u hotelima i kampovima na obali  |  Hilton i Country Garden objavili strateško partnerstvo  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu decu  |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Osnovana Hrvatska udruga turizma  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Prvi Belgrade Bar Show   |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Blackstone prodaje udeo u Hiltonu  |  "Meso iz epruvete" do 2020. za 10 dolara po kilogramu  |  Ostvareni impresivni turistički rezultati   |  Turistička ponuda Srbije, Makedonije i Crne Gore jača zajedno  |   ||
   

Velika Britanija: IHG proširuje svoj portfolio za 13 luksuznih hotela

09.05.2018
Ovaj sporazum omogući će iHG grupaciji da postane lider na tržištu luksuznih hotela u Velikoj Britaniji, sa preko 2.000 soba u okviru svog portfolija. 


IHG grupacija objavila je planove da proširi svoj segment luksuznih hotela u Velikoj Britaniji. Grupacija je nadavno postigla sporazum sa Foncière des Régions o rebrendiranju i upravljanju 12 luksuznih hotela (oko 2.200 soba) i još jednog hotela (imanja)  kapaciteta 185 soba širom Velike Britanije.


 
The Principal London

Ovaj sporazum omogući će iHG grupaciji da postane lider na tržištu luksuznih hotela u Velikoj Britaniji, sa preko 2.000 soba u okviru svog portfolija. Između ostalog, postizanje ovog dogovora će omogućiti IHG-u da pojača prisutvo Intercontinentala i lansiranje novog boutique brenda Kimpton Hotels & Restaurants u gradovima poput Londona, Mančestera i Edinburga. U IHG-u su fokusirani na širenje i jačanje svoj pozicije na britanskom tržištu, a uvođenje novog brenda Kimpton na ovako značajno tržište  je jedno od ključnih stvari njihovog poslovanja, navode čelnici kompanije. 


Trenutno, hoteli posluju u okviru Principal Hotels i De Vere Hotels brendova: The Principal London, The Principal Edinburgh Charlotte Square, The Principal Edinburgh George Street, The Principal Met Hotel (Leeds), The Principal York, De Vere Oxford Thames, The Grand Birmingham, The Principal Manchester, The Principal Blythswood Square (Glasgow), The Principal Grand Central (Glasgow), The Principal St David’s (Cardiff),  The Principal Oxford Spires, De Vere Wotton House.


Prema projekcijama, očekuje se da će do 2023. godine ovi hoteli generisati oko 275 miliona dolara prihoda za IHG. 


Izvor: ehotelier.com



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top