InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 16.07.2018 || Postavljanje kamena temeljca Merkur Palace objekta  |  Matijević ostao bez Slavije Lux  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Rezultati za PepsiCo bolji od očekivanih  |  Trenutno dovoljni smeštajni kapaciteti u Novom Sadu  |  Crno pivo specijalno pred sastanak Trampa i Putina  |  SEPEN započeo izradu studije o ambalažnom otpadu   |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Hampton by Hilton otvara 15 hotela širom sveta  |  Kakva će biti posećenost ove godine  |  Huawei spreman da pomogne u razvoju "smart" turizma kod nas  |  Novičok pivo se pojavilo u Minsku  |  Lav ponovo nagradio „Majstore piva i pene“  |  Zlatibor - najposećenija destinacija Srbije  |  Uspešno predstavljanje Beograda u Bratislavi  |  Carlsberg otvara novu pivaru  |  Heineken obezbedio siguran i besplatan prevoz sa Exita  |  Kalorijske vrednosti u restoranskim menijima   |  Zagreb uskoro dobija četiri premijum hotela u centru  |  Najviše se pije pivo iz Srbije  |   ||
   

Hrvatska: Kakva će biti posećenost ove godine

13.07.2018
Hrvatski ugostitelji se brinu da posećenost ove godine na Jadranu neće biti kao prethodnih, a u hrvatskim hotelima turisti bez problema mogu da pronađu smeštaj, preneo je B92 pisanje Tportala. 
 

Hrvatsku je u junu posetilo četiri odsto turista više nego lani, dok je broj noćenja ostao isti. U prvih šest meseci broj noćenja porastao je solidnih 12 odsto, međutim kako će se ova sezona završiti, pokazaće jul i avgust, u kojima se ostvaruje većina svih noćenja.

Lanjsku sezonu obeležila je hiperpotražnja za Hrvatskoj, međutim ove godine je više nema, pa se u hrvatskim hotelima bez problema mogu pronaći slobodni kreveti u ovom i idućem mesecu.
 
Jun je uvek prvi pravi "turistički" mesec, a zbog nepromenjenog broja noćenja upitali smo se je li to znak za uzbunu. Na pitanje zašto nema rasta noćenja u proteklom mesecu, odgovorio nam je Boris Žgomba, jedan od najvećih domaćih turističkih lobista i vlasnik turističke agencije Uniline. Iako kao prvo objašnjenje za usporenost u turizmu pada Svetsko fudbalsko prvenstvo u Rusiji, Žgomba tu ideju odmah odbacuje i objašnjava: Svetsko prvenstvo nema uopšte uticaj na našu turističku sezonu, jun je nešto slabiji. Prvih šest meseci u turizmu nije celovit pokazatelj za procenu toga kako će se cela sezona završiti jer se 60 odsto noćenja i sav turistički promet ostvaruje u julu i avgustu, pa minimalne promene u prvih pola godine mogu proizvesti 'velike brojke'. 

On dodaje da Svetsko prvenstvo može poslužiti kao alibi za slabije rezultate: Treba naglasiti da mi u sektoru osećamo da više nema one potražnje koju smo beležili lani. Turisti su se vratili na destinacije poput Egipta, Tunisa, Maroka i Turske, a oni su se oporavili puno pre nego što bi to iko očekivao. U hrvatskim hotelima i privatnom smeštaju, dodaje, ima još dosta mesta za iduća dva meseca, što lani nije bio slučaj.


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top