InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 20.09.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |  Presude zbog lažnih recenzija na Trip Advisor-u  |  Palićko odmaralište Palvil na prodaju  |  Najnoviji trendovi u turizmu na Best Stay događaju  |  Veliki sajam vina i alkoholnih proizvoda u Falkensteiner hotelu  |   ||
   

Hrvatska: Kakva će biti posećenost ove godine

13.07.2018
Hrvatski ugostitelji se brinu da posećenost ove godine na Jadranu neće biti kao prethodnih, a u hrvatskim hotelima turisti bez problema mogu da pronađu smeštaj, preneo je B92 pisanje Tportala. 
 

Hrvatsku je u junu posetilo četiri odsto turista više nego lani, dok je broj noćenja ostao isti. U prvih šest meseci broj noćenja porastao je solidnih 12 odsto, međutim kako će se ova sezona završiti, pokazaće jul i avgust, u kojima se ostvaruje većina svih noćenja.

Lanjsku sezonu obeležila je hiperpotražnja za Hrvatskoj, međutim ove godine je više nema, pa se u hrvatskim hotelima bez problema mogu pronaći slobodni kreveti u ovom i idućem mesecu.
 
Jun je uvek prvi pravi "turistički" mesec, a zbog nepromenjenog broja noćenja upitali smo se je li to znak za uzbunu. Na pitanje zašto nema rasta noćenja u proteklom mesecu, odgovorio nam je Boris Žgomba, jedan od najvećih domaćih turističkih lobista i vlasnik turističke agencije Uniline. Iako kao prvo objašnjenje za usporenost u turizmu pada Svetsko fudbalsko prvenstvo u Rusiji, Žgomba tu ideju odmah odbacuje i objašnjava: Svetsko prvenstvo nema uopšte uticaj na našu turističku sezonu, jun je nešto slabiji. Prvih šest meseci u turizmu nije celovit pokazatelj za procenu toga kako će se cela sezona završiti jer se 60 odsto noćenja i sav turistički promet ostvaruje u julu i avgustu, pa minimalne promene u prvih pola godine mogu proizvesti 'velike brojke'. 

On dodaje da Svetsko prvenstvo može poslužiti kao alibi za slabije rezultate: Treba naglasiti da mi u sektoru osećamo da više nema one potražnje koju smo beležili lani. Turisti su se vratili na destinacije poput Egipta, Tunisa, Maroka i Turske, a oni su se oporavili puno pre nego što bi to iko očekivao. U hrvatskim hotelima i privatnom smeštaju, dodaje, ima još dosta mesta za iduća dva meseca, što lani nije bio slučaj.


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top