InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 18.09.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |  Presude zbog lažnih recenzija na Trip Advisor-u  |  Palićko odmaralište Palvil na prodaju  |  Najnoviji trendovi u turizmu na Best Stay događaju  |  Veliki sajam vina i alkoholnih proizvoda u Falkensteiner hotelu  |  Lustica Bay "spremna" za sajamsku jesen  |  Poslovanje pod novim imenom - Radisson Collection Hotel  |   ||
   

Makedonija: Novo pivo pivare Skoplje

13.06.2018
Skopsko nefiltrirano je novi proizvod Pivare Skoplje, koje je proširenje linije Skopskog piva, jednog od vodećih brendova piva u Makedoniji.
 

Kako je saopšteno iz pivare, u pitanju je pivo koje je rezultat dugotrajnog procesa, stvoreno po ukusu potrošača i investicija koja doprinosi razvoju pivske industrije u Makeodniji.

Sa ovim novim proizvodom u portfoliju, još jednom smo potvrdili našu dugoročnu strategiju za razvoj pivske kulture, pivske industrije i ekonomije generačno u Makedoniji. Skoposko Nefiltrirano je samo još jedna značajna potvrda stručnosti i ogromnog znanja naših vrhunskih pivskih majstora, potvrda visokih tešnoloških standarda i kvaliteta naših proizvoda, izjavio je Vladimir Kosijer, generalni direktor Pivare Skoplje. 

 
Kako je rečeno na promociji, novina je i način etiketiranja, jer je boca potpuno prekrivena papirnom etiketom, čime se sprečava prodor svetlosti, što omogućava pivu da zadrži svežinu.
 
Novi proizvod će biti u prodaji u svim boljim lokalima i dobro snabdevenim maloprodajnim objektima, u staklenoj ambalaži od 0,5l ili točeno.

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top