InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 20.06.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Limitirana serija Heineken limenki  |  Delta holding dostavlja ponudu za Sava Centar  |  Obnovljeni Hotel Argosy dočekao sezonu  |  Obaveštenje za vlasnike privatnog kategorisanog smeštaja  |  IHG lansirao novi premijum brend - voco   |  Rekordna prodaja piva u Nemačkoj  |  Zvanično otvarone letnja sezona u hotelu Kempinski Adriatic  |  Nove franšizne jedinice Surf’n’Fries u Kuvajtu, Indiji i Australiji  |  Kafići u Australiji služe kafu sa brokolijem  |  Besplatna edukacija za desetine ugostitelja  |  Dokaz vrhunskog kvaliteta za Tikveš vino Barovo  |  Predstavljena platforma "Coca-Cola mladima"  |  Najbolji gradovi za zabavu  |  Bekament otvorio dva nova pogona i automatizovani magacin  |  Pernod Ricard nastavlja da podržava "Bitku za porodilišta”   |  Postavljanje stola u Dubrovniku po ceni od pet evra   |  Kroz edukaciju do kvalitetne ponude privatnog smeštaja  |  Ponovo neuspešna licitacija za hotele Ozren i Partizan  |   BAT-ova investicija u fabriku proizvoda za grejanje duvana  |   ||
   

Makedonija: Novo pivo pivare Skoplje

13.06.2018
Skopsko nefiltrirano je novi proizvod Pivare Skoplje, koje je proširenje linije Skopskog piva, jednog od vodećih brendova piva u Makedoniji.
 

Kako je saopšteno iz pivare, u pitanju je pivo koje je rezultat dugotrajnog procesa, stvoreno po ukusu potrošača i investicija koja doprinosi razvoju pivske industrije u Makeodniji.

Sa ovim novim proizvodom u portfoliju, još jednom smo potvrdili našu dugoročnu strategiju za razvoj pivske kulture, pivske industrije i ekonomije generačno u Makedoniji. Skoposko Nefiltrirano je samo još jedna značajna potvrda stručnosti i ogromnog znanja naših vrhunskih pivskih majstora, potvrda visokih tešnoloških standarda i kvaliteta naših proizvoda, izjavio je Vladimir Kosijer, generalni direktor Pivare Skoplje. 

 
Kako je rečeno na promociji, novina je i način etiketiranja, jer je boca potpuno prekrivena papirnom etiketom, čime se sprečava prodor svetlosti, što omogućava pivu da zadrži svežinu.
 
Novi proizvod će biti u prodaji u svim boljim lokalima i dobro snabdevenim maloprodajnim objektima, u staklenoj ambalaži od 0,5l ili točeno.

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top