InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 16.07.2018 || Postavljanje kamena temeljca Merkur Palace objekta  |  Matijević ostao bez Slavije Lux  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Rezultati za PepsiCo bolji od očekivanih  |  Trenutno dovoljni smeštajni kapaciteti u Novom Sadu  |  Crno pivo specijalno pred sastanak Trampa i Putina  |  SEPEN započeo izradu studije o ambalažnom otpadu   |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Hampton by Hilton otvara 15 hotela širom sveta  |  Kakva će biti posećenost ove godine  |  Huawei spreman da pomogne u razvoju "smart" turizma kod nas  |  Novičok pivo se pojavilo u Minsku  |  Lav ponovo nagradio „Majstore piva i pene“  |  Zlatibor - najposećenija destinacija Srbije  |  Uspešno predstavljanje Beograda u Bratislavi  |  Carlsberg otvara novu pivaru  |  Heineken obezbedio siguran i besplatan prevoz sa Exita  |  Kalorijske vrednosti u restoranskim menijima   |  Zagreb uskoro dobija četiri premijum hotela u centru  |  Najviše se pije pivo iz Srbije  |   ||
   

Makedonija: Novo pivo pivare Skoplje

13.06.2018
Skopsko nefiltrirano je novi proizvod Pivare Skoplje, koje je proširenje linije Skopskog piva, jednog od vodećih brendova piva u Makedoniji.
 

Kako je saopšteno iz pivare, u pitanju je pivo koje je rezultat dugotrajnog procesa, stvoreno po ukusu potrošača i investicija koja doprinosi razvoju pivske industrije u Makeodniji.

Sa ovim novim proizvodom u portfoliju, još jednom smo potvrdili našu dugoročnu strategiju za razvoj pivske kulture, pivske industrije i ekonomije generačno u Makedoniji. Skoposko Nefiltrirano je samo još jedna značajna potvrda stručnosti i ogromnog znanja naših vrhunskih pivskih majstora, potvrda visokih tešnoloških standarda i kvaliteta naših proizvoda, izjavio je Vladimir Kosijer, generalni direktor Pivare Skoplje. 

 
Kako je rečeno na promociji, novina je i način etiketiranja, jer je boca potpuno prekrivena papirnom etiketom, čime se sprečava prodor svetlosti, što omogućava pivu da zadrži svežinu.
 
Novi proizvod će biti u prodaji u svim boljim lokalima i dobro snabdevenim maloprodajnim objektima, u staklenoj ambalaži od 0,5l ili točeno.

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top