InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 25.05.2018 || Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Promocija knjige “Tradicionalni recepti domaće srpske kuhinje”  |  Porast cena u hotelima i kampovima na obali  |  Hilton i Country Garden objavili strateško partnerstvo  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu decu  |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Osnovana Hrvatska udruga turizma  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Prvi Belgrade Bar Show   |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Blackstone prodaje udeo u Hiltonu  |  "Meso iz epruvete" do 2020. za 10 dolara po kilogramu  |  Ostvareni impresivni turistički rezultati   |  Turistička ponuda Srbije, Makedonije i Crne Gore jača zajedno  |   ||
   

Srbija: Održan 9. Turistički forum

15.05.2018
Turistička organizacija Srbije (TOS), u saradnji sa ovogodišnjim domaćinom Turističkom organizacijom grada Subotice, organizovala je na Paliću, 9. Turistički Forum od 9. do 12. maja, čiji je cilj da kroz edukativne sesije i radionice informiše predstavnike lokalnih turističkih organizacija sa strateškim pravcima razvoja turizma i savremenim trendovima u predstavljanju i promociji turističkih potencijala.
 
 
U tom smislu je Marija Labović, direktorka TOS-a, istakla da s porastom broja domaćih i inostranih turista Srbija mora da prati trendove, jer turisti traže sadržaj, doživljaj, žele da njihovo vreme bude potpuno ispunjeno. Zato naša tema „Kreiranje, razvoj i promocija turističkih proizvoda" i jeste u funkciji unapređenja turističke ponude Srbije kao destinacije.

Kako je turizam privredna grana koja pokazuje kontinuirani rast (svetski turistički promet raste brže od svetskog bruto društvenog prihoda, te je u 2017.godini turizam beležio rast od 4,6%, a svetska ekonomija 3%), Rasim Ljajić, Ministar trgovine, turizma i telekomunikacija, otvarajući Forum rekao je: Za budućnost srpskog turizma ključni su kreativnost, kontinuitet, kvalitet i komunikacije. I kada nema dovoljno finansijskih sredstava, treba da bude kreativnosti. Nazvavši Palić destinacijom sa najvećim neiskorišćenim potencijalom, što se mora promeniti u narednom periodu, Ljajić je najavio turističke ciljeve Srbije za 2018. godinu - 3,5 miliona turista, od toga 1,7 miliona stranih turista, 9,5 miliona noćenja i devizni priliv između 1,35 i 1,40 milijardi evra.

Edukativni deo Foruma, koji se svake godine organizuje na nekoj drugoj destinaciji Srbije, činila su predavanja: "Kreiranje, razvoj i promocija turističkog proizvoda” (Igor Kovačević, TOS), „Formiranje i promocija ruralnog turističkog proizvoda u Srbiji (Dr Predrag Vuković, Institut za ekonomiku poljoprivrede), „Koraci u kreiranju, razvoju i plasmanu turističkog proizvoda" (Dr Miroslav Ivanović, Regionalna razvojna agencija Zlatibor), „Medijsko predstavljanje i kako komunicirati sopstvena tržišta" (Bojan Jelačin, agencija „Pristop"), "Osnove medisjkog oglašavanja/Pozicije i važnost medija u Srbiji” (Olga Baletić, TOS) i druge.


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top