InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 23.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Hrvatska: Padaju cene letovanja

10.08.2018
Ako su podaci o turističkim rezultatima za jul još nekako mogli da se zavedu kao dobri, prva nedelja avgusta hotelijerima i turističkim stručnjacima ne da mira, prenosi SEEbiz.
 

Kako je Jutarnjem listu potvrdio bivši predsednik Udruženja hrvatskih putničkih agencija Boris Žgomba, u prvih pet dana avgusta hotelijeri beleže popunjenost slabiju za četiri odsto u odnosu na onu 2017. godine, pa mnogi od njih posetioce sada mame popustima i akcijama, što prethodnih godina baš i nije bio slučaj.

Tačno, podaci za avgust govore o manjoj popunjenosti hotela u prvim danima, a iako lično smatram da ne treba dizati paniku, istina je da treba malo dublje pogledati razloge takvih rezultata i razgovarati o nekim strategijama za naredne godine. Trebalo bi da se pripremimo i za sledeću sezonu, koja će biti teža. Moraćemo opet da se borimo za svakog gosta, kaže Žgomba. 

S obzirom na to da se u ovom delu godine ostvaruje čak 60 odsto svih dolazaka i noćenja, čak i vrlo mali pad turističke aktivnosti u ovim mesecima bi mogao da ima značajan uticaj na ukupne turističke rezultate. 

Jutarnji piše i da su španski hotelijeri počeli znatno da spuštaju cene svojih all-inclusive aranžmana, i to uglavnom pod pritiskom nešto slabije tražnje. 

List navodi da i Špancima i Hrvatima, čini se, stiže hladan tuš, i to u najvećoj meri kao posledica jačanja tržišta poput Turske, Tunisa i Egipta.


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top