InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 17.08.2018 || Sve brojniji imućniji gosti   |  Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Kompanija Miele ostvarila rast prometa  |  Heineken organizovao besplatan prevoz tokom Beer Festa  |  Belgijski novinari u poseti našoj zemlji  |  Zabeležen rast potrošnje hrane i pića  |  Meksički kuvari napravili najduži hot-dog na svetu  |  Nemačka proizvela više sladoleda od Italije  |  Apatinska Upravi saobraćajne policije donirala alkometre   |  Nadmetanje ćevabdžinica za učešće na manifestaciji "Smederevska jesen 2018"  |  Crna Gora sve privlačnija turistička destinacija  |  Poreska inspekcija zatvorila 10 beogradskih lokala u centru grada  |  KFC stiže i kod komšija  |  Kragujevac dobija Vinski Hab  |  Danas počinje 16. Beer fest  |  Apatinska reciklažom čuva planine  |  Nišvil oborio sve rekorde, više od 200 hiljada posetilaca  |  Proizvodnja i prodaja leda sve unosniji posao  |  Odloženo renoviranje Bristola  |  U Sarajevu sve više gostiju  |   ||
   

Hrvatska: Padaju cene letovanja

10.08.2018
Ako su podaci o turističkim rezultatima za jul još nekako mogli da se zavedu kao dobri, prva nedelja avgusta hotelijerima i turističkim stručnjacima ne da mira, prenosi SEEbiz.
 

Kako je Jutarnjem listu potvrdio bivši predsednik Udruženja hrvatskih putničkih agencija Boris Žgomba, u prvih pet dana avgusta hotelijeri beleže popunjenost slabiju za četiri odsto u odnosu na onu 2017. godine, pa mnogi od njih posetioce sada mame popustima i akcijama, što prethodnih godina baš i nije bio slučaj.

Tačno, podaci za avgust govore o manjoj popunjenosti hotela u prvim danima, a iako lično smatram da ne treba dizati paniku, istina je da treba malo dublje pogledati razloge takvih rezultata i razgovarati o nekim strategijama za naredne godine. Trebalo bi da se pripremimo i za sledeću sezonu, koja će biti teža. Moraćemo opet da se borimo za svakog gosta, kaže Žgomba. 

S obzirom na to da se u ovom delu godine ostvaruje čak 60 odsto svih dolazaka i noćenja, čak i vrlo mali pad turističke aktivnosti u ovim mesecima bi mogao da ima značajan uticaj na ukupne turističke rezultate. 

Jutarnji piše i da su španski hotelijeri počeli znatno da spuštaju cene svojih all-inclusive aranžmana, i to uglavnom pod pritiskom nešto slabije tražnje. 

List navodi da i Špancima i Hrvatima, čini se, stiže hladan tuš, i to u najvećoj meri kao posledica jačanja tržišta poput Turske, Tunisa i Egipta.


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top