InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 22.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Crna Gora: Plantaže podigle prihode u prvom kvartalu

03.05.2018
Prema izvještajima o poslovanju, za prvi kvartal 2018. godine Kompanija 13. Jul Plantaže je zabeležila ukupan prihod koji iznosi 2,7 miliona evra i veći je 33% u odnosu na predhodnu godinu. Posebno ohrabruju pokazatelji da su prihodi od flaširanih proizvoda na crnogorskom tržištu veći 68%, a na tržištu Kine veći su za gotovo tri puta (index 292), saopštili su iz ove kompanije. 
 

Prema istom izveštaju Kompanija je u ovom periodu ostvarila gubitak koji iznosi 1.547.620€, što je 5% manje u odnosu na prošlu godinu. Odbor direktora Kompanije je analizirajući izveštaje zaključio da je ova pojava, gubitka u prvom kvartalu godine karakteristična u poslovanju ovakvog privrednog sistema, jer su rashodi u ovom periodu veći od ostvarenih prihoda, iz razloga što je ovo period intenzivnih ulaganja u vinogradarsko-voćarsku proizvodnju, a rast prihoda u odnosu na ostvarene troškove karakterističan je za treći i četvrti kvartal godine, kada se prihodi povećavaju prodajom breskve, stonog grožđa, kao i pojačanom prodajom flaširanih proizvoda koja je karakteristična za turističku sezonu u Crnoj Gori.
 
Time se do kraja poslovne godine, kada se poslovni ciklusi završe, bilansi stabilizuju. Konstantovano je i da će tokom maja biti stavljene u funkciju dvije velike investicije i to: linija za flaširanje kapaciteta 10.000 flaša na sat, u vrednosti od 2,5 miliona evra i kotao na bio masu u vrednosti od pola miliona evra. U toku su i investicije na podizanju zasada vinograda, breskve i kajsije u vrednosti više od 1,2 miliona evra.
 
Veselin Vukotić, predsednik Odbora direktora je ovim povodom zaključio da se, već sada, na osnovu trendova prodaje, može reći da će ovo, biti još jedna uspješna poslovna godina Plantaža, sa pozitivnim poslovnim rezultatom: Uz ovako ozbiljan rast prodaje, kao i seriju uspeha na svetskim sajmovima, jubilarna 55 godina postojanja kompanije je započela i padom ukupnih troškova, koji su u prvom kvartalu manji za 2%, pa možemo biti zadovoljni početkom poslovne godine Plantaža. 

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top