InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 18.09.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |  Presude zbog lažnih recenzija na Trip Advisor-u  |  Palićko odmaralište Palvil na prodaju  |  Najnoviji trendovi u turizmu na Best Stay događaju  |  Veliki sajam vina i alkoholnih proizvoda u Falkensteiner hotelu  |  Lustica Bay "spremna" za sajamsku jesen  |  Poslovanje pod novim imenom - Radisson Collection Hotel  |   ||
   

PODRŠKA: Predstavljena platforma "Coca-Cola mladima"

15.06.2018
U godini kada obeležava pola veka poslovanja u Srbiji, Coca-Cola sistem predstavio je novi strateški pravac ulaganja u lokalnu zajednicu – platformu "Coca-Cola mladima”. Kompanija će u narednom periodu sve svoje napore usmeriti u njihov profesionalni i lični razvoj i to kroz programe namenjene širokoj populaciji mladih (srednjoškolcima, studentima, apsolventima, diplomcima, nezaposlenima) sa ciljem da ih što osnaži i poveća njihovu mogućnost zaposlenja. 
 
 
U prisustvu ministra prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Mladena Šarčevića, predsednika Privredne komore Srbije, Marka Čadeža i brojnih organizacija, predstavljen je dosadašnji doprinos kompanije kroz aktuelne programe.

Ovom prilikom javnosti je predstavljena i donacija organizaciji "Jaki mladi", u visini od 30.000 evra, koja u okviru fondacije SOS dečja sela podržava osamostaljivanje mladih bez roditeljskog staranja nakon njihove 18 godine. Prikupljena sredstva namenjena su štićenicima ove organizacije kako bi započeli svoje biznise.

Kao kompanija koja je blisko povezana sa zajednicom i koja zapošljava 1.000 talentovanih i ambicioznih ljudi, svesni smo da mladima nedostaju određene veštine i znanja i upravo zato smo odlučili da postavimo novi strateški pravac ulaganja u lokalnu zajednicu. Coca-Cola sistem već godinama unazad sistemski ulaže u razvoj mladih, pružamo im podršku u kreiranju i oblikovanju svog poslovnog identiteta i otvaramo mogućnosti za razvoj profesionalne karijere. Razvili smo čitav niz projekata kroz koje svake godine prođe više 1.000 mladih. Svedoci smo da se ulažu veliki napori u reforma obrazovanja, a mi kao kompanija možemo da doprinesemo da se obrazovanje približi biznisu i to upravo kroz platformu Coca-Cola mladima, izjavio je Aleksandar Ružević, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija.

Iskustva o učešću u programima Coca-Cola sistema izneli su i polaznici koji su nakon njih nastavili profesionalni razvoj u željenom pravcu.

Celokupna platforma "Coca-Cola mladima" biće fokus ulaganja u zajednicu u narednim godinama. Pružanjem iskustva u učenju i profesionalnom usavršavanju, Coca-cola sistem će nastaviti da osnažuje mlade i pruži im što sigurniju budućnost, poručili su iz kompanije.

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top