InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 18.11.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Republika Srbija: Proizvodnja i prodaja leda sve unosniji posao

14.08.2018
U ugostiteljstvu u Republici Srbiji traži se kocka leda više u letnjim danima, a potražnja ne jenjava ni zimi. Njegova proizvodnja i prodaja u RS postala sve unosniji biznis, prenosi N1.
 


Igor Kelečević, vlasnik "Led n’ Icea” Banjaluka, koji se proizvodnjom leda bavi već četiri godine na području banjalučke regije i okoline, kaže da ljudi iz godine u godinu sve više naručuju led, te da takav trend sve više zaživljava na našem prostoru.

Led najviše uzimaju klubovi, kafići, svadbeni saloni, snabdevamo festivale, imamo i maloprodaju na benzinskim pumpama. Ugostiteljskim objektima tokom leta kupovinom leda je ušteda na troškovima, jer se ledomati tokom leta često kvare, troši se više struje i vode, te su im kapaciteti ledomata u tom periodu smanjeni, rekao je Kelečević i dodao da je proizvodnja i prodaja leda sezonski posao te da je on izuzetno smanjen tokom zime. 

Cena kilograma leda je jedna KM, kaže Kelečević, i ističe da se ona nije menjala otkad se on bavi ovim poslom.  Trenutno proizvedemo oko 1,5 tona leda dnevno, a vreme i temperature diktiraju prodaju, te u ovom periodu veliki broj ljudi koji je došao iz dijaspore uzima led, rekao je Kelečević. 

Jedan od proizvođača leda iz Brčkog je rekao da je potražnja za ledom u avgustu posebna, te da ga najviše traže ljudi iz inostranstva koji dođu na naše područje, jer domaće stanovništvo i nema mnogo saznanja o ovoj mogućnosti, prenose Nezavisne novine. 

Željko Tatić, predsednik Udruženja ugostitelja RS, kaže da je potrošnja leda u ugostiteljskim objektima izuzetno velika leti, ali da je ona velika i zimi. 

Ugostiteljstvo je jedna od retkih grana koja beleži rast svake godine, te je potražnja za ledom veća i sve interesantnija ugostiteljima. Mnogo je isplativije kupovati led, nego imati sopstveni ledomat, gde se plaća industrijska struja i voda, rekao je Tatić.




Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top