InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 23.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Crna Gora: Rezultati poslovanja Plantaža u prvom polugodištu 2018.

03.08.2018
Prema izveštajima o poslovanju, za prvih šest meseci 2018. godine, kompanija 13.jul Plantaže je ostvarila ukupne prihode u iznosu od 9,4 miliona evra, koji su veći za 15% u odnosu na predhodnu godinu.
 
 
Posebno se ističe rast prodaje na domaćem tržištu za 20% i iznosi 4,8 miliona evra. Prihodi od prodaja flaširanih proizvoda su porasli 12%. Trend rasta ukupne prodaja je, prema svim pokazateljima, kontinuiran i nastavak je trenda iz perioda 2015-2017.

Takođe, posmatrano u ovom periodu, ostvareni su ukupni troškovi ispod planiranih za 3%, a u odnosu na prošlu godinu veći su za 2%.
Na osnovu ovih bilansnih podataka, računovodstveno iskazan gubitak, ostvaren u prvoj polovini 2018.godine iznosi 3.181.755 evra, što je 20% manje od prošle godine.
 
Gubitak u prvoj polovini godine, je karakterističan u poslovanju ovakvog privrednog sistema, jer su rashodi u ovom periodu veći od ostvarenih prihoda, iz razloga što je ovo period intezivnih ulaganja u vinogradarsko-voćarskoj proizvodnji, a rast prihoda u odnosu na ostvarene troškove prepoznatljiv je za drugi deo godine, ostvaren prodajom breskve, stonog grožđa, kao i pojačanih prihoda od prodaje flaširanih proizvoda. Tako već krajem trećeg kvartala, kada se proizvodni ciklusi u vinogradarsko - voćarskoj proizvodnji završe, bilansi se stabilizuju i ulazi se u zonu ostvarivanja pozitivnih finansijskih rezultata, dobiti odnosno profita. Na osnovu trendova prodaje koji su veoma pozitivni, možemo konstatovati da će i ovo biti još jedna, uspešna poslovna godina Plantaža, sa pozitivnim poslovnim rezultatom, objašnjavaju iz kompanije.

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top