InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 17.08.2018 || Sve brojniji imućniji gosti   |  Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Kompanija Miele ostvarila rast prometa  |  Heineken organizovao besplatan prevoz tokom Beer Festa  |  Belgijski novinari u poseti našoj zemlji  |  Zabeležen rast potrošnje hrane i pića  |  Meksički kuvari napravili najduži hot-dog na svetu  |  Nemačka proizvela više sladoleda od Italije  |  Apatinska Upravi saobraćajne policije donirala alkometre   |  Nadmetanje ćevabdžinica za učešće na manifestaciji "Smederevska jesen 2018"  |  Crna Gora sve privlačnija turistička destinacija  |  Poreska inspekcija zatvorila 10 beogradskih lokala u centru grada  |  KFC stiže i kod komšija  |  Kragujevac dobija Vinski Hab  |  Danas počinje 16. Beer fest  |  Apatinska reciklažom čuva planine  |  Nišvil oborio sve rekorde, više od 200 hiljada posetilaca  |  Proizvodnja i prodaja leda sve unosniji posao  |  Odloženo renoviranje Bristola  |  U Sarajevu sve više gostiju  |   ||
   

MARKETING SUMMIT BEOGRAD: Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit

24.05.2018
U organizaciji  našeg drugog izdanja, InStore magazina i Poslovne Akademije Finance, 22. maja je u hotelu Hyatt Regency u Beogradu održan Marketing Summit Beograd. Najveća regionalna konferencija o marketingu, peta po redu, okupila je oko 300 profesionalaca iz sektora robe široke potrošnje, trgovačkog sektora, IT industrije, banki i osiguravajućih društava, farmacije, distribucije, agencija i institucija, medijskih kuća, telekomunikacija i hospitality sektora.
 
 
Kao uvodni keynote govornik, ovogodišnju konferenciju, pod temom Marketing Advantage - Superiornost u marketingu: Korak ispred ostalih u Srbiji, regionu i svetu, otvorio je Branislav Vujović, osnivač i predsednik New Frontier Group-e. Govorio je o važnosti razumevanja poslovnih modela i načinima na koje prošireni digitalni ekosistem može da pomogne u procesu poboljšanja poslovanja, targetiranja klijenata i prepoznavanja njihovih potreba. U digitalnim poslovnim modelima se vrednost stvara na novi način i mnoge aktivnosti se automatizuju uključujući i prodaju koja u stvari postaje kupovina gde sami klijenti obavljaju mnoge operacije za kompaniju. Time se smanjuju troškovi poslovanja I realno je očekivati da će kompanija to podeliti sa svojim klijentima, istakao je tom prilikom.
 
Konsultant Darko Lukić govorio je o novoj strukturi marketing organizacije u budućnosti, a Milena Filcheva, regionalni direktor marketinga za Fox Networks Group je, tokom intervjua sa programskim direktorom konferencije, Primožem Hvalom, govorila je o novim formatima koje grupa razvija globalno, kao i važnosti dobrog sadržaja bez obzira na kanal komunikacije. 
 
Jaka Kladnik, digitalni marketing manager u agenciji Marand i Ljubiša Egelja, izvršni direktor marketinga u banci Societe General Srbija, govorili su o promeni organizacione strukture, načina razmišljanja, inovacijama i motivaciji marketing timova u procesu prilagođavanja modernom načinu poslovanja, dok je Isidora Nikolić, sa pozicije Google marketing solutions u kompaniji Google, pokazala primere i načine za zadobijanje pažnje gledalaca u digitalnim kanalima. 
 
Neil Morley, rukovodilac marketinga u kompaniji Adria Mobile, govorio je o „fabrikama sadržaja" i dodatnoj vrednosti koju kompanije i  brendovi moraju da ponude potrošaču. OliveraNikodijević, Brands and Consumer Excellence Director SRB & MNE u kompaniji Molson Coors predstavila je, kroz studiju slučaja, projekat jačanja i ponovnog rasta brenda Jelen, dok je  Žiga Čebulj, Board member sales & marketing & development CEO u grupi Sportina govorio o „drugačijem direktoru marketinga" i načinu na koji je Sportina Group transformisala svoj marketing sektor. 
 
Prvi put u Srbiji, Christian Majgaard, idejni tvorac Legolenda i nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego, kao keynote govornik  zatvorio je ovogodišnju konferenciju govoreći o svojoj dugoj i izuzetno uspešnoj karijeri u oblasti marketinga i menadžmenta. Otkrio je kako je Lego uspeo, pao i ponovo uspeo, zašto je danas važno biti uspešan u marketingu i koja je očekivana kompetentnost direktora marketinga.
 
Na završnom panelu učestvovali su Marko Putnik (direktor marketinga, Triglav Srbija), Aleksandar Radoš (direktor marketinga i komunikacija, Prva Televizija), Saša Ćirić (direktor marketinga i razvoja, Frikom)i Vlastimir Vuković (CMO, član izvršnog odbora, NLB Beograd). Oni su govorili o promenama koncepta marketinga kroz nove trendove i procese digitalizacije i svojim iskustvima u vođenju brendova i projekata.


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top