InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 18.11.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Hrvatska: Sve brojniji imućniji gosti

20.08.2018
Prema poslednjim istraživanjima Instituta za turizam, u Hrvatsku i dalje najviše ljudi dolazi automobilom, njih 64%. 
 

Ako tome pridodamo i vozila koja imaju smeštajne kapacitete, tada je taj udeo i bitno veći, čak 79%. Avionom u Hrvatsku dolazi 14% gostiju, no treba reći da taj postotak raste, on je za tri odsto veći nego pre nekoliko godina. Broj onih koji dolaze autobusom relativno je mali - takvih je 4%.
 
Podaci pokazuju da ipak u Hrvatsku počinje da dolazi sve više gostiju višeg i visokog obrazovanja, a ono što je na kraju još važnije za sve one koji se bave turizmom, a naravno i za državu, je činjenica da im dolazi sve više gostiju dubljeg džepa.

Prema tom istraživanju dominantna kategorija gostiju koji dolaze u Hrvatsku, a to je čak 40%, su ona domaćinstva koja imaju mesečna primanja od tri hiljade evra i više. Pre tri godine takvih je bilo tek 26%, tako da se s poboljšanjem turističke ponude može očekivati i znatno bolja izvanpansionska potrošnja.
 
Izvor: SEEbiz/HRT


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top