InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 16.07.2018 || Postavljanje kamena temeljca Merkur Palace objekta  |  Matijević ostao bez Slavije Lux  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Rezultati za PepsiCo bolji od očekivanih  |  Trenutno dovoljni smeštajni kapaciteti u Novom Sadu  |  Crno pivo specijalno pred sastanak Trampa i Putina  |  SEPEN započeo izradu studije o ambalažnom otpadu   |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Hampton by Hilton otvara 15 hotela širom sveta  |  Kakva će biti posećenost ove godine  |  Huawei spreman da pomogne u razvoju "smart" turizma kod nas  |  Novičok pivo se pojavilo u Minsku  |  Lav ponovo nagradio „Majstore piva i pene“  |  Zlatibor - najposećenija destinacija Srbije  |  Uspešno predstavljanje Beograda u Bratislavi  |  Carlsberg otvara novu pivaru  |  Heineken obezbedio siguran i besplatan prevoz sa Exita  |  Kalorijske vrednosti u restoranskim menijima   |  Zagreb uskoro dobija četiri premijum hotela u centru  |  Najviše se pije pivo iz Srbije  |   ||
   

Srbija: Švedska medijska grupa Aller Media posetila našu zemlju

10.07.2018
Kao deo svojih promotivnih aktivnosti na inostranim tržištima, Turistička organizacija Srbije (TOS) je od 5. do 8. jula bila domaćin grupi predstavnika švedskog medija Aller Media. 
 

Reportažom ovog poznatog švedskog medija prikazaće se turističke atrakcije i kulturno istorijske znamenitosti našeg glavnog grada: tvrđava Kalemegdan, hram Sv.Save, Muzej savremene umetnosti, Muzej Jugoslavije, arhitektura građevina u starom delu Beograda i na Dorćolu, Zemun, lepote Ade Ciganlije, koncept fashion store-ovi kao i gastronomija prestonice.

Aller Media je izdavačka kuća iz Švedske, publikuje svetski poznate časopise Elle, Cafe, Familie Journalen, Femina. Allers i Se og Hor. Švedski magazin Allers je nedeljno izdanje, čitaoci ovog časopisa pretežno su iz ženske populacije, reportažom o Beogradu i Srbiji predstaviće svojim čitaocima i ciljnoj grupi njihova interesovanja. 

TOS u skladu sa strategijom privlačenja stranih turista aktivan je i na švedskom turističkom tržištu. Povećanjem promotivnih aktivnosti očekuje se i veće prisustvo turista iz ove zemlje. Na osnovu zvaničnih podataka Zavoda za statistiku Republike Srbije, u prvih četiri  meseca ove godine beleži se porast broja noćenja švedskih turista u Srbiji od 8%. 

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top