InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 17.08.2018 || Sve brojniji imućniji gosti   |  Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Kompanija Miele ostvarila rast prometa  |  Heineken organizovao besplatan prevoz tokom Beer Festa  |  Belgijski novinari u poseti našoj zemlji  |  Zabeležen rast potrošnje hrane i pića  |  Meksički kuvari napravili najduži hot-dog na svetu  |  Nemačka proizvela više sladoleda od Italije  |  Apatinska Upravi saobraćajne policije donirala alkometre   |  Nadmetanje ćevabdžinica za učešće na manifestaciji "Smederevska jesen 2018"  |  Crna Gora sve privlačnija turistička destinacija  |  Poreska inspekcija zatvorila 10 beogradskih lokala u centru grada  |  KFC stiže i kod komšija  |  Kragujevac dobija Vinski Hab  |  Danas počinje 16. Beer fest  |  Apatinska reciklažom čuva planine  |  Nišvil oborio sve rekorde, više od 200 hiljada posetilaca  |  Proizvodnja i prodaja leda sve unosniji posao  |  Odloženo renoviranje Bristola  |  U Sarajevu sve više gostiju  |   ||
   

Srbija: Švedska medijska grupa Aller Media posetila našu zemlju

10.07.2018
Kao deo svojih promotivnih aktivnosti na inostranim tržištima, Turistička organizacija Srbije (TOS) je od 5. do 8. jula bila domaćin grupi predstavnika švedskog medija Aller Media. 
 

Reportažom ovog poznatog švedskog medija prikazaće se turističke atrakcije i kulturno istorijske znamenitosti našeg glavnog grada: tvrđava Kalemegdan, hram Sv.Save, Muzej savremene umetnosti, Muzej Jugoslavije, arhitektura građevina u starom delu Beograda i na Dorćolu, Zemun, lepote Ade Ciganlije, koncept fashion store-ovi kao i gastronomija prestonice.

Aller Media je izdavačka kuća iz Švedske, publikuje svetski poznate časopise Elle, Cafe, Familie Journalen, Femina. Allers i Se og Hor. Švedski magazin Allers je nedeljno izdanje, čitaoci ovog časopisa pretežno su iz ženske populacije, reportažom o Beogradu i Srbiji predstaviće svojim čitaocima i ciljnoj grupi njihova interesovanja. 

TOS u skladu sa strategijom privlačenja stranih turista aktivan je i na švedskom turističkom tržištu. Povećanjem promotivnih aktivnosti očekuje se i veće prisustvo turista iz ove zemlje. Na osnovu zvaničnih podataka Zavoda za statistiku Republike Srbije, u prvih četiri  meseca ove godine beleži se porast broja noćenja švedskih turista u Srbiji od 8%. 

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top