InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 18.09.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |  Presude zbog lažnih recenzija na Trip Advisor-u  |  Palićko odmaralište Palvil na prodaju  |  Najnoviji trendovi u turizmu na Best Stay događaju  |  Veliki sajam vina i alkoholnih proizvoda u Falkensteiner hotelu  |  Lustica Bay "spremna" za sajamsku jesen  |  Poslovanje pod novim imenom - Radisson Collection Hotel  |   ||
   

Srbija: Švedska medijska grupa Aller Media posetila našu zemlju

10.07.2018
Kao deo svojih promotivnih aktivnosti na inostranim tržištima, Turistička organizacija Srbije (TOS) je od 5. do 8. jula bila domaćin grupi predstavnika švedskog medija Aller Media. 
 

Reportažom ovog poznatog švedskog medija prikazaće se turističke atrakcije i kulturno istorijske znamenitosti našeg glavnog grada: tvrđava Kalemegdan, hram Sv.Save, Muzej savremene umetnosti, Muzej Jugoslavije, arhitektura građevina u starom delu Beograda i na Dorćolu, Zemun, lepote Ade Ciganlije, koncept fashion store-ovi kao i gastronomija prestonice.

Aller Media je izdavačka kuća iz Švedske, publikuje svetski poznate časopise Elle, Cafe, Familie Journalen, Femina. Allers i Se og Hor. Švedski magazin Allers je nedeljno izdanje, čitaoci ovog časopisa pretežno su iz ženske populacije, reportažom o Beogradu i Srbiji predstaviće svojim čitaocima i ciljnoj grupi njihova interesovanja. 

TOS u skladu sa strategijom privlačenja stranih turista aktivan je i na švedskom turističkom tržištu. Povećanjem promotivnih aktivnosti očekuje se i veće prisustvo turista iz ove zemlje. Na osnovu zvaničnih podataka Zavoda za statistiku Republike Srbije, u prvih četiri  meseca ove godine beleži se porast broja noćenja švedskih turista u Srbiji od 8%. 

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top