InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 20.06.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Limitirana serija Heineken limenki  |  Delta holding dostavlja ponudu za Sava Centar  |  Obnovljeni Hotel Argosy dočekao sezonu  |  Obaveštenje za vlasnike privatnog kategorisanog smeštaja  |  IHG lansirao novi premijum brend - voco   |  Rekordna prodaja piva u Nemačkoj  |  Zvanično otvarone letnja sezona u hotelu Kempinski Adriatic  |  Nove franšizne jedinice Surf’n’Fries u Kuvajtu, Indiji i Australiji  |  Kafići u Australiji služe kafu sa brokolijem  |  Besplatna edukacija za desetine ugostitelja  |  Dokaz vrhunskog kvaliteta za Tikveš vino Barovo  |  Predstavljena platforma "Coca-Cola mladima"  |  Najbolji gradovi za zabavu  |  Bekament otvorio dva nova pogona i automatizovani magacin  |  Pernod Ricard nastavlja da podržava "Bitku za porodilišta”   |  Postavljanje stola u Dubrovniku po ceni od pet evra   |  Kroz edukaciju do kvalitetne ponude privatnog smeštaja  |  Ponovo neuspešna licitacija za hotele Ozren i Partizan  |   BAT-ova investicija u fabriku proizvoda za grejanje duvana  |   ||
   

SARADNJA: Tehnomanija novi partner Super Kartice

23.05.2018
Super Kartica, najveći lojaliti program u Srbiji, nastavlja da širi svoju mrežu partnera priključivanjem kompanije Tehnomanija u program nagrađivanja potrošača.
  

 
Kako su istakli iz kompanije, pored postojećih devet kompanija, koje su deo programa, priključivanjem jednog od lidera u oblasti trgovine električnim i elektronskim uređajima za domaćinstvo, korisnici Super Kartice imaće priliku da ostvaruju brojne uštede i pogodnosti, kao i da kupuju po sniženim cenama u još jednom prodajnom lancu.

Ulaskom našeg novog partnera u program, Tehnomanije, superkartičari dobijaju još jedno mesto kupovine u kojem će iskusiti privilegiju posebnih ponuda kreiranih za njih. Opremanje doma postaje  jednostavnije i ugodnije uz nove uštede i pogodnosti koje nosi program lojalnosti, rekla je Ljiljana Ahmetović direktor društva Super Kartice.

Svaki dan radimo na unapređenju odnosa sa kupcima, kao i uvećanju njihovog zadovoljstva. Ulaskom u lojalti program Super Kartice želimo da taj odnos, kako sa postojećim, tako i sa budućim kupcima podignemo na viši nivo. Od ovog proleća svi kupci koji poseduju Super karticu moći će da iskoriste dodatne uštede i mnoštvo pogodnosti prilikom kupovine kod nas, rekao je Lovro Vučković, direktor marketinga u Tehnomaniji.

Više informacija o novim pogodnostima koje nude partneri, kao i o celokupnom programu lojalnosti, nalazi se na web adresi www.superkartica.rs.

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top