InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 25.05.2018 || Trofej za najbolje autohtono crveno vino osvojio Vranac Premier   |  Superiornost u marketingu i digitalizacija u fokusu konferencije Marketing Summit  |  Tikveš Barovo crveno iz 2015. dobilo Platinum na Decanteru  |  Nagrada za Paviljon Knjaz Miloš u parku Bukovičke Banje  |  Promocija knjige “Tradicionalni recepti domaće srpske kuhinje”  |  Porast cena u hotelima i kampovima na obali  |  Hilton i Country Garden objavili strateško partnerstvo  |  Predsednica Vlade Srbije obišla Zaječarsku pivaru   |  Julius Meinl u borbi za bolji dan za nezbrinutu decu  |  VodaVoda uz košarkaške zvezde  |  Tehnomanija novi partner Super Kartice  |  Osnovana Hrvatska udruga turizma  |  Otvorene prijave za Delta Biznis Inkubator  |  Prvi Belgrade Bar Show   |  Dijamantu titula "Apsolutni lider kvaliteta"  |  Philip Morris pokreće konkurs za poboljšanje uslova rada u naučnim ustanovama  |  Blackstone prodaje udeo u Hiltonu  |  "Meso iz epruvete" do 2020. za 10 dolara po kilogramu  |  Ostvareni impresivni turistički rezultati   |  Turistička ponuda Srbije, Makedonije i Crne Gore jača zajedno  |   ||
   

KAMPANJA: Tuborg Open se nastavlja i ove godine

14.05.2018
Čuveni pivski brend Tuborg objavio je veliki povratak svoje uspešne muzičke kampanje Tuborg Open, koja je prethodnog leta u saradnji sa Sarom Jo, Frenkijem, Skaj Viklerom i crnogorskim Who See širom sveta oduševila fanove brenda i dobrog bita. Kampanja se ovog leta se nastavlja i ponovo donosi nešto novo i sasvim drugačije uz saradnju sa Mimi Mercedez i niz aktivacija koje će obeležiti leto pred nama, poručuju iz Carlsberga.
 

U skladu sa brendom Tuborg koji je simbol za dobru muziku i provod, Open kampanja poziva na otvorenost za nova iskustva, širenje vidika, kreativnost i prihvatanje različitosti, kao i da svako od nas, makar na trenutak, iskusi život iz nečije druge perspektive. Kroz ovo putovanje vodiće nas Mimi Mercedez jedinstvenim letnjim hitom koji kreira, a koji će svakom fanu omogućiti da oseti pravu Tuborg viziju života i da bude deo ekipe. Tuborg nastavlja da podržava mlade umetnike i one koji će to tek postati pa je posebno uzbudljiv deo ove saradnje i takmičenje za najbolju rimu „Open Rime" kojim Mimi poziva sve svoje fanove da sami napišu deo teksta njene Tuborg pesme! Fanovi mogu da pošalju svoje rime na temu „Ekipe” putem zvaničnog sajta, a oni najbolji će, po izboru Mimi i njene ekipe, biti uključeni u finalnu verziju Tuborg OPEN pesme ali i zvaničnog spota za predstojeću letnju himnu, poručuju iz kompanije. 

Da podsetimo, Tuborg Open je, na globalnom nivou, objavio saradnju sa čuvenim producentom i DJ-em Diplom koji je, u kolaboraciji sa jedinstvenim danskim vokalom MO kreirao numeru koja će predstavljati brend Tuborg i kampanju Open 2.0 širom sveta.


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top