InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 16.07.2018 || Postavljanje kamena temeljca Merkur Palace objekta  |  Matijević ostao bez Slavije Lux  |  Visit Macedonia - nova aplikacija za turiste  |  Rezultati za PepsiCo bolji od očekivanih  |  Trenutno dovoljni smeštajni kapaciteti u Novom Sadu  |  Crno pivo specijalno pred sastanak Trampa i Putina  |  SEPEN započeo izradu studije o ambalažnom otpadu   |  Tikveš vino Kratošija među top 100 na britanskom tržištu  |  Hampton by Hilton otvara 15 hotela širom sveta  |  Kakva će biti posećenost ove godine  |  Huawei spreman da pomogne u razvoju "smart" turizma kod nas  |  Novičok pivo se pojavilo u Minsku  |  Lav ponovo nagradio „Majstore piva i pene“  |  Zlatibor - najposećenija destinacija Srbije  |  Uspešno predstavljanje Beograda u Bratislavi  |  Carlsberg otvara novu pivaru  |  Heineken obezbedio siguran i besplatan prevoz sa Exita  |  Kalorijske vrednosti u restoranskim menijima   |  Zagreb uskoro dobija četiri premijum hotela u centru  |  Najviše se pije pivo iz Srbije  |   ||
   

KAMPANJA: Tuborg Open se nastavlja i ove godine

14.05.2018
Čuveni pivski brend Tuborg objavio je veliki povratak svoje uspešne muzičke kampanje Tuborg Open, koja je prethodnog leta u saradnji sa Sarom Jo, Frenkijem, Skaj Viklerom i crnogorskim Who See širom sveta oduševila fanove brenda i dobrog bita. Kampanja se ovog leta se nastavlja i ponovo donosi nešto novo i sasvim drugačije uz saradnju sa Mimi Mercedez i niz aktivacija koje će obeležiti leto pred nama, poručuju iz Carlsberga.
 

U skladu sa brendom Tuborg koji je simbol za dobru muziku i provod, Open kampanja poziva na otvorenost za nova iskustva, širenje vidika, kreativnost i prihvatanje različitosti, kao i da svako od nas, makar na trenutak, iskusi život iz nečije druge perspektive. Kroz ovo putovanje vodiće nas Mimi Mercedez jedinstvenim letnjim hitom koji kreira, a koji će svakom fanu omogućiti da oseti pravu Tuborg viziju života i da bude deo ekipe. Tuborg nastavlja da podržava mlade umetnike i one koji će to tek postati pa je posebno uzbudljiv deo ove saradnje i takmičenje za najbolju rimu „Open Rime" kojim Mimi poziva sve svoje fanove da sami napišu deo teksta njene Tuborg pesme! Fanovi mogu da pošalju svoje rime na temu „Ekipe” putem zvaničnog sajta, a oni najbolji će, po izboru Mimi i njene ekipe, biti uključeni u finalnu verziju Tuborg OPEN pesme ali i zvaničnog spota za predstojeću letnju himnu, poručuju iz kompanije. 

Da podsetimo, Tuborg Open je, na globalnom nivou, objavio saradnju sa čuvenim producentom i DJ-em Diplom koji je, u kolaboraciji sa jedinstvenim danskim vokalom MO kreirao numeru koja će predstavljati brend Tuborg i kampanju Open 2.0 širom sveta.


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top