InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 17.08.2018 || Sve brojniji imućniji gosti   |  Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Kompanija Miele ostvarila rast prometa  |  Heineken organizovao besplatan prevoz tokom Beer Festa  |  Belgijski novinari u poseti našoj zemlji  |  Zabeležen rast potrošnje hrane i pića  |  Meksički kuvari napravili najduži hot-dog na svetu  |  Nemačka proizvela više sladoleda od Italije  |  Apatinska Upravi saobraćajne policije donirala alkometre   |  Nadmetanje ćevabdžinica za učešće na manifestaciji "Smederevska jesen 2018"  |  Crna Gora sve privlačnija turistička destinacija  |  Poreska inspekcija zatvorila 10 beogradskih lokala u centru grada  |  KFC stiže i kod komšija  |  Kragujevac dobija Vinski Hab  |  Danas počinje 16. Beer fest  |  Apatinska reciklažom čuva planine  |  Nišvil oborio sve rekorde, više od 200 hiljada posetilaca  |  Proizvodnja i prodaja leda sve unosniji posao  |  Odloženo renoviranje Bristola  |  U Sarajevu sve više gostiju  |   ||
   

Region: Turistička ponuda Srbije, Makedonije i Crne Gore jača zajedno

21.05.2018
Turistička organizacija Srbije (TOS) u cilju dalje regionalne saradnje u turizmu, razvoja regionalne turističke ponude i proizvoda učestovovala je na sastanku održanom u Skoplju, 18. maja.
 
 
Na ovom veoma važnom sastanku Srbiju je predstavljala direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović, ispred Agencije za promociju i podršku turizmu Makedonije Ljupčo Janevski i ispred Nacionalne turističke organizacije Crne Gore Emil Kukaj.

Jedinstveni dogovor sastanka turističkih predstavnika Srbije, Makedonije i Crne Gore jeste kreiranje zajedničkih turističkih proizvoda u cilju privlačenja većeg broja stranih turista što se posebno odnosi na interkontinentalna tržišta gde je jedan od osnovnih zahteva regionalna turistička ponuda. 
 
Ovom prilikom Labović je istakla  da postoji odlična saradnja između turističkih organizacija tri zemlje učesnice i dodala da se dvostruko povećanje turizma u narednom periodu može zadržati samo ponudom dodatnih sadržaja na destinaciji i razvojem zajedničkih turističkih proizvoda. Učesnici su istakli i će sve tri destinacije raditi na promociji svojih turističkih potencijala i pronalaženju mogućnosti za povećanje i unapređenje saradnje u promociji i kreiranju novih turističkih proizvoda. 



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top