InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Sreda, 20.06.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Limitirana serija Heineken limenki  |  Delta holding dostavlja ponudu za Sava Centar  |  Obnovljeni Hotel Argosy dočekao sezonu  |  Obaveštenje za vlasnike privatnog kategorisanog smeštaja  |  IHG lansirao novi premijum brend - voco   |  Rekordna prodaja piva u Nemačkoj  |  Zvanično otvarone letnja sezona u hotelu Kempinski Adriatic  |  Nove franšizne jedinice Surf’n’Fries u Kuvajtu, Indiji i Australiji  |  Kafići u Australiji služe kafu sa brokolijem  |  Besplatna edukacija za desetine ugostitelja  |  Dokaz vrhunskog kvaliteta za Tikveš vino Barovo  |  Predstavljena platforma "Coca-Cola mladima"  |  Najbolji gradovi za zabavu  |  Bekament otvorio dva nova pogona i automatizovani magacin  |  Pernod Ricard nastavlja da podržava "Bitku za porodilišta”   |  Postavljanje stola u Dubrovniku po ceni od pet evra   |  Kroz edukaciju do kvalitetne ponude privatnog smeštaja  |  Ponovo neuspešna licitacija za hotele Ozren i Partizan  |   BAT-ova investicija u fabriku proizvoda za grejanje duvana  |   ||
   

Region: Turistička ponuda Srbije, Makedonije i Crne Gore jača zajedno

21.05.2018
Turistička organizacija Srbije (TOS) u cilju dalje regionalne saradnje u turizmu, razvoja regionalne turističke ponude i proizvoda učestovovala je na sastanku održanom u Skoplju, 18. maja.
 
 
Na ovom veoma važnom sastanku Srbiju je predstavljala direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović, ispred Agencije za promociju i podršku turizmu Makedonije Ljupčo Janevski i ispred Nacionalne turističke organizacije Crne Gore Emil Kukaj.

Jedinstveni dogovor sastanka turističkih predstavnika Srbije, Makedonije i Crne Gore jeste kreiranje zajedničkih turističkih proizvoda u cilju privlačenja većeg broja stranih turista što se posebno odnosi na interkontinentalna tržišta gde je jedan od osnovnih zahteva regionalna turistička ponuda. 
 
Ovom prilikom Labović je istakla  da postoji odlična saradnja između turističkih organizacija tri zemlje učesnice i dodala da se dvostruko povećanje turizma u narednom periodu može zadržati samo ponudom dodatnih sadržaja na destinaciji i razvojem zajedničkih turističkih proizvoda. Učesnici su istakli i će sve tri destinacije raditi na promociji svojih turističkih potencijala i pronalaženju mogućnosti za povećanje i unapređenje saradnje u promociji i kreiranju novih turističkih proizvoda. 



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top