InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Ponedeljak, 22.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Region: Turistička ponuda Srbije, Makedonije i Crne Gore jača zajedno

21.05.2018
Turistička organizacija Srbije (TOS) u cilju dalje regionalne saradnje u turizmu, razvoja regionalne turističke ponude i proizvoda učestovovala je na sastanku održanom u Skoplju, 18. maja.
 
 
Na ovom veoma važnom sastanku Srbiju je predstavljala direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović, ispred Agencije za promociju i podršku turizmu Makedonije Ljupčo Janevski i ispred Nacionalne turističke organizacije Crne Gore Emil Kukaj.

Jedinstveni dogovor sastanka turističkih predstavnika Srbije, Makedonije i Crne Gore jeste kreiranje zajedničkih turističkih proizvoda u cilju privlačenja većeg broja stranih turista što se posebno odnosi na interkontinentalna tržišta gde je jedan od osnovnih zahteva regionalna turistička ponuda. 
 
Ovom prilikom Labović je istakla  da postoji odlična saradnja između turističkih organizacija tri zemlje učesnice i dodala da se dvostruko povećanje turizma u narednom periodu može zadržati samo ponudom dodatnih sadržaja na destinaciji i razvojem zajedničkih turističkih proizvoda. Učesnici su istakli i će sve tri destinacije raditi na promociji svojih turističkih potencijala i pronalaženju mogućnosti za povećanje i unapređenje saradnje u promociji i kreiranju novih turističkih proizvoda. 



Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top