InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Četvrtak, 20.09.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |  Presude zbog lažnih recenzija na Trip Advisor-u  |  Palićko odmaralište Palvil na prodaju  |  Najnoviji trendovi u turizmu na Best Stay događaju  |  Veliki sajam vina i alkoholnih proizvoda u Falkensteiner hotelu  |   ||
   

Crna Gora: U Crnoj Gori očekuju najbolju sezonu u proteklih 30 godina

25.06.2018
Letnja sezona je odlično počela i već sada se vidi da će trajati duže nego ranijih godina, kazao je Dnevnim novinama predsednik Crnogorskog turističkog udruženja Žarko Radulović.
 

 
On ističe kako sve ide u prilog dobrim rezultatima u industrijskoj grani na koju se oslanja najveći deo Crne Gore.

Golim okom se vidi da je sezona počela bolje nego bilo koja do sada, i to mogu potvrditi i laici. Moja je procena da je u ovom trenutku barem deset odsto više turista, pa će i prihodi biti isto toliko veći, kazao je on i istakao kako je očigledno da će i sezona duže trajati, pišu Dnevne novine.

Radulović dalje navodi da uvek ima pojedinaca koji se žale na loše rezultate, ali da to nije odlika svih koji se bave turizmom.

Prema njegovim rečima, svako ko nije na odgovarajući način pripremio ponudu za nastupajuću sezonu, ali posebno turiste koji imaju sve specifičnije zahteve, ne može ni očekivati uspeh.

Oni koji su to uradili na pravi način, mogu se nadati najboljoj sezoni u proteklih trideset godina, zaključio je Radulović.
 

Autor/izvor: SEEbiz / CdM


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top