InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Nedelja, 18.11.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

PROMOCIJA: Uspešno predstavljanje Beograda u Bratislavi

12.07.2018
Turistička organizacija Beograda (TOB) je 9. i 10. jula organizovala prvu promociju Beograda u Bratislavi kako bi predstavila našu prestonicu kao turističku destinaciju slovačkom turističkom tržištu. 

 


Uz folkolorni program, mini predstave i nastup orkestra nacinalne muzike, u pešačkoj zoni u centru Bratislave brojni građani i turisti imali su prilike da upoznaju turističku ponudu našeg grada. Prezentacija je obogaćena sadržajima koji su predstavile turističke organizacije Niša, Novog Sada i Vojvodine, kao i Galerija Babka iz Kovačice. 

U saradnji sa Ambasadom Republike Srbije, u prostorijama Ambasade sinoć je održana konferencija za medije i poslovni susreti sa turoperatorima iz Slovačke. Gostima se obratio zamenik direktora TOB, Slobodan Unković, predstaviviši okosnice turističke ponude Beograda. Usledio je prigodan kulturno umetnički program, kao i izložba naivnog slikarstva iz Kovačice. Među planiranim aktivnostima je i organizacija studijskog putovanja za novinare i agente iz Slovačke u septembru mesecu koje će biti realizovano u saradnji sa TO Niš, Novi Sad i Vojvodina. 

Posle uspešno realizovanih poslovnih aktivnosti u Bratislavi promotivna kampanja se narednih dana nastavlja u gradu Martin u Slovačkoj. 


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top