InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 23.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Hrvatska: Valamar najavljuje investicije

11.09.2018
Pet meseci je prošlo od kada je Valamar Riviera s Centrom za restrukturiranje i prodaju (CERP) potpisala ugovor o prodaji i prenosu 621.086 deonica Hotela Makarska po ceni od 172,7 miliona kuna, čime je stekla prevladavajući uticaj u ovoj hotelskoj kući, prenosi SEEbiz.
 
 

Međutim, proces privatizacije uspešno je završen tek 17. jula na glavnoj Skupštini Hotela Makarska, čime je potpuno okončano preuzimanje većinskog udela. Valamar je tako postao vlasnik 46,93% deonica, AZ obavezni penzioni fond ima 39 posto, dok ostali deoničari imaju 14,07 posto deonica ove hotelske kompanije. 

Glavna skupština odobrila je sklapanje ugovora između Valamara i Hotela Makarska, a Nadzorni odbor imenovao je dvočlanu Upravu koju čine dosadašnji predsednik Joško Lelas i član Anđelko Skvrce

Meteor s četiri zvezdice ima 277 smeštajnih jedinica, Dalmacija 190, a Rivijera 258 smeštajnih jedinica, što predstavlja 43 posto ukupne ponude u hotelima na području Makarske, u koje Valamar u narednih pet godina planira, kako nam je potvrdio Lelas, planira da uloži 178 miliona kuna.

Strategija razvoja i visok kvalitet usluge nužne su kako bi se Makarska pozicionirala kao destinacija za goste više platežne moći. Investicije su ključne kako bi objekti Hotela Makarska mogli da se brendiraju u skladu s Valamar brend standardima, što je i predviđeno menadžment ugovorom. Upravo zato će buduće investicije u Hotele Makarska biti fokusirane na podizanje kvaliteta smeštaja, razvoj talenata, inovativnih usluga i razvoj destinacije kao glavnih pokretača rasta i razvoja. Valamar je u svojoj ponudi za kupovinu procenio potrebna ulaganja u današnju imovinu Hotela Makarska na 178 miliona kuna u idućih pet godina - kazao je Lelas, dodavši da je vodeća hrvatska turistička kompanija procenila i mogućnost višestruko većih ulaganja u proširenje i potpuno repozicioniranje turističkog naselja Riviera na nivou s četiri do pet zvezdica ako uspeju da reši određene imovinsko-pravne prepreke i stvore potrebni preduslovi za veliku investiciju na ovoj lokaciji.

Lelas dodaje da će tokom jeseni razraditi projekte investicija za 2019. godinu, a koji će biti usmereni na poboljšanje usluge i opremljenosti postojećih hotela kao i ulaganje u edukaciju i razvoj zaposlenih, a sve u cilju postizanja nivoa standarda Valamar brendova.

Hoteli Makarska su uspešno preduzeće koje ćemo svakako nastaviti da razvijamo u interesu zaposlenih, deoničara, lokalne zajednice i svih ostalih ušesnika turizma u našem gradu, dodaje Lelas. 


Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top