InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Utorak, 23.10.2018 || Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Odabrani najbolji barmeni na Schweppes Mixology takmičenju  |  Carlsberg investira u Kronenbourg pivaru  |  Radissonovi planovi za rast  |  Belgrade Food Show početkom novembra  |  Početkom oktobra Beogradska nedelja restorana  |  TripAdvisor biće društvena mreža za ljubitelje putovanja  |  Karisma Hotels & Resorts od novembra upravlja Irotama Resortom  |  Na prodaju vranjski Navip sa nepokretnostima i opremom  |  Prvi "Festival srpske trpeze”  |  I u ovoj godini Plantaže nastavljaju sa priznanjima  |  Otkrivena pivara stara 13 hiljada godina  |  Metro prodaje Real hipermarkete, fokusira se na veleprodaju  |  Nastavlja se BarcaffèBarista Tour  |  „Trezno i oprezno- izaberi odgovorno“ povodom Svetskog dana odgovorne konzumacije piva  |  Zapažena prezentacija Zlatibora u Celju  |  Indijske investicije u hotelijerstvo Vrnjačke Banje i prestonice  |  Otvoren konkurs za sedmu generaciju Mladih lidera  |  Dejan Pejčinović novi COO Mona Hotel Management-a  |  Moguće da će cene piva rasti sledeće godine  |   ||
   

Hrvatska: Zabeleženo više dolazaka i noćenja

07.08.2018
Prema podacima sistema eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima, kao i nautičkom charteru (sistem eCrew), u Hrvatskoj je u periodu od januara do kraja jula ostvareno 11,1 miliona dolazaka (rast šest posto) i 56,3 miliona noćenja (rast šest posto), saopštila je Hrvatska turistička zajednica (HTZ). Od toga su strani turisti ostvarili 9,8 miliona dolazaka (rast od šest posto) i 49,8 miliona  noćenja (rast šest posto), a poraste beleže i domaći turisti u dolascima za sedam posto te u noćenjima za šest posto.
 
Veoma smo zadovoljni dosadašnjim tokom turističkog prometa, u julu ove godine ranije smo ostvarili milion noćenja u jednom danu, a podaci nam govore da se gosti u destinacijama duže zadržavaju i ostvaruju veću potrošnju. Iako smo u samom srcu turističke godine fokusirani smo na post sezonu od koje puno očekujemo. U toku su kampanje na 11 svetskih tržišta, poput Nemačke, Velike Britanije, Francuske ili Španije na kojima promovišemo eno-gastronomiju, nautički i kulturni turizam i aktivni odmor. Nastavljamo i s promocijom Hrvatske kroz naše proslavljene fudbalere i to putem online kanala gde Vatrene povezujemo s destinacijama iz kojih dolaze. Vizuelno i komunikacijski spojili smo Slavonski Brod i Marija Mandžukića, Donji Miholjac i Domagoja Vidu, Zadar i Luku Modrića, Omiš i Ivana Perišića, Imotski i Antu Rebića, Karlovac i Dejana Lovrena...., izjavio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Ministar turizma Gari Cappeli naglasio je važnost pozicioniranja Hrvatske kao celogodišnje destinacije: Gradimo imidž kvalitetne celogodišnje destinacije, a upravo ovogodišnji rezultati turističkog prometa to i pokazuju, kao i ostvareni prihodi od turizma koji su u prva tri meseca 14 odsto veći u odnosu na isto razdoblje lani. Jačamo turističku potražnju s nama novih emitivnih tržišta kao što su Kina, Japan i Koreja, a veseli podatak da smo u ovom razdoblju u odnosu na pre dve godine zabeležili rast turističkog prometa više od 50 odsto s dalekih tržišta. Naša želja je da kroz dalje projekte još više stimulišemo povećanje turističkog prometa izvan letnih meseci što će na kraju doprineti povećanju prihoda, mogućnostima zapošljavanja na duže razdoblje te osim u turističkom smislu, podstaknuti privredni rast celokupnih destinacija. 
 
Izvor: SEEbiz 

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top