InHoReCa in your country:
Hrvatska   Srbija   BiH  
Povratak na pocetnu stranu  
  SRBIJA Petak, 17.08.2018 || Sve brojniji imućniji gosti   |  Kontroling u hotelijerstvu - savladajte najnoviju verziju USALI standarda  |  Kompanija Miele ostvarila rast prometa  |  Heineken organizovao besplatan prevoz tokom Beer Festa  |  Belgijski novinari u poseti našoj zemlji  |  Zabeležen rast potrošnje hrane i pića  |  Meksički kuvari napravili najduži hot-dog na svetu  |  Nemačka proizvela više sladoleda od Italije  |  Apatinska Upravi saobraćajne policije donirala alkometre   |  Nadmetanje ćevabdžinica za učešće na manifestaciji "Smederevska jesen 2018"  |  Crna Gora sve privlačnija turistička destinacija  |  Poreska inspekcija zatvorila 10 beogradskih lokala u centru grada  |  KFC stiže i kod komšija  |  Kragujevac dobija Vinski Hab  |  Danas počinje 16. Beer fest  |  Apatinska reciklažom čuva planine  |  Nišvil oborio sve rekorde, više od 200 hiljada posetilaca  |  Proizvodnja i prodaja leda sve unosniji posao  |  Odloženo renoviranje Bristola  |  U Sarajevu sve više gostiju  |   ||
   

KAMPANJA: Zaječarsko uspešno u obnovi Narodnog muzeja

17.05.2018
Prema poslednjim podacima, više od 30.000 evra prikupljeno je kroz kampanju "Otvorimo zajedno Narodni muzej", u okviru koje od svake prodate specijalno dizajnirane limenke Zaječarskog piva kompanija Heineken Srbija donira jedan dinar za otvranje Narodnog muzeja u Beogradu.
 
 
 
Ponosni smo na činjenicu da brend Zaječarsko pomaže obnovu Narodnog muzeja i velika je čast biti partner ovoj instituciji koja čuva nacionalno nasleđe od 1844. godine. Od kada je u februaru počela kampanja, potrošači pružaju podršku obnovi i otvaranju najstarije muzejske institucije u Srbiji kupovinom specijalno dizajniranih limenki Zaječarskog sa remek-delima velikih srpskih slikara. Ponosan sam na reakciju građana Srbije na kampanju u kojoj smo udružili snage kako bismo pomogli da značajna umetnička baština ove zemlje ponovo bude dostupna i vidljiva, izjavio je Viktor Gillhofer, direktor Heineken Srbija.

Ova kampanja pomerila je granice konvencionalnog pristupa i doživljaja umetnosti u Srbiji i nadam se da će i ubuduće biti mesta za saradnju između kompanije Heineken u Srbiji i Narodnog muzeja. Nakon mnogo godina, od 28. juna građani će moći da uživaju u postavci Narodnog muzeja, čije otvaranje pomažu kroz ovu akciju, rekla je Bojana Borić-Brešković, direktor Narodnog muzja. 

Kampanja će trajati do 15. juna, nakon čega će predstavnicima Narodnog muzeja zvanično biti uručena sredstva koja su donirali građani kupujući limenke Zaječarskog piva posebno ilustrovane delima velikih srpskih umetnika kao što su Nadežda Petrović, Dimitrije Avramović, Sava Šumanović i Paja Jovanović.

Nazad
 

 
 
facebook 
 
back to top